Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 20., szerda

Megérkezett !!!

Ma 7 órakor bejelentkezett Csuri, hogy Carmelék autójában ül és "hazafelé" tartanak (Miért tettem idézőjelbe, 10 hónapig, most az lesz a haza ? :) ). Örültem, mert ez azt jelzi, hogy Carmel gondoskodik róla, hogy mi ne aggódjunk, amint felvették a mi egyik legdrágább csomagunkat, szinte azonnal telefonáltatott nekünk. Máris szeretem a pót anyját a gyerekemnek. Persze azóta várom, hogy visszahívjon és beszélhessünk kicsit hosszabban.
Addig elütöm az időt egy kis pötyögéssel. Most néztem meg a Szikora János féle István a király rockoperát a Társulatból válogatott szereplőkkel (csendben jegyzem meg, hogy szinte egy időben ment a Duna TV-n az "eredeti" Koltay Gábor film Vikidállal meg Deák Bill Gyulával.).Mint
az várható volt sokkal látványosabbra, színesebbre sikeredett a színre vitel, mint a 20 évvel ezelőtti. Naná, több eszköz és vélhetőleg pénz állt a rendelkezésre. Szerintem István anyját játszó Éder Enikő telitalálat volt, annak idején (sajnos elég idős vagyok már ahhoz, hogy emlékezzek) Berek Kati is jól játszotta, de Enikő hangja messze felülmúlta elődjéét. A Rékát játszó Herceg Flóra minden tekintetben méltó utóda volt Sebestyén Mártának (tudom, hogy a filmben nem ő alakította Rékát, de mint tudjuk a hang az övé volt), Feke Pál is szuper volt és tulajdonképpen Koppány is tetszett, de nekem az örök Koppány már csak Vikidál marad. Ami viszont szerintem szuper ötlet volt, hogy a Táltost (aki, ha nem tévedek korábban Deák Bill Gyula volt), most Fejes Szandra játszotta, nekem nagyon bejött. Bár a kritikusok fanyalognak -és lássuk be a korábbi változat általában véve jobb volt, talán nem volt ennyire sikerhajhász, és bár nem értek hozzá, de nekem úgy tűnt, hogy a táncok koreográfiája is igényesebb volt talán - ennek ellenére, azért van mit dicsérni ezeknek a fiataloknak a teljesítményén is.

Most, hogy ilyen helyes kis kritikát rittyentettem, egy pár szó az itthoni történésekről. Ma lányos mozizást rendeztünk. Gondoltuk nem kárhoztatjuk a fiúkat, arra, hogy megnézzék velünk a Mamma Miát, így a délelőttöt a moziban töltöttük. Habkönnyű szórakozás, semmi egyéb. Agyat nyugodtan otthon lehet hagyni, nem lesz rá szükség. Pironkodva merem csak bevallani, de én már másodszor látom ( viszont azt is tudom, hogy nem utoljára), talán 2 hete, hogy Csurival megnéztük . Anya és lánya, egy anya és lányáról szóló filmet.
Azt hiszem ez olyan élmény volt, amit elteszek a lelkem mélyén őrzött emlékdobozomba örökre. Azon a jeleneten, amikor az anya (Meryl Streep, a kedvenc színésznőm, mindenki más csak messze mögötte ballag), menyasszonynak öltözteti a lányát, naná, hogy megint majdnem elbőgtem magam, annyira az én jelenlegi lelki állapotomat tükrözi.
dal szöveg itt (angolul) menthetetlenül romantikus vagyok :(
Mielőtt belemegyek még egy filmkritikába tovább lépnék. Ma itt volt Melinda és Csilla. Melinda az én kolléganőből, barátnővé avanzsált klónom. Mondjuk úgy, hogy a korábbi cégemhez való belépésemet követően kb. 2 hétig volt a kolléganőm (ebből 2 hetet nyaralással töltött) és onnan barátnőknek számítjuk magunkat. 3 nap múlva férjhez megy először, majd szeptemberben másodszor (ugyan ahhoz a csávóhoz :) ). Én szervezem a lánybúcsúját. Kicsit nyomaszt a felelősség, de majd megosztom a klón csapat harmadik tagjával Borival. (róla később, és majd fotót is szerzek, bizonyítandó a hasonlóságot).
Csilla, Melinda keresztanyja és egyben nagynénje, de ne egy nyanyát képzeljetek el, hanem egy laza nőcit, elég ha annyit mondok, hogy szinkron rendező, abban a körökben meg igazán nem szokás merevnek lenni.
Nagyokat röhögtünk, zajongtunk, amitől a fiúk tuti ki voltak akadva (el is vonultak meccset nézni a hálószobába), közösen főztünk és jót kajáltunk. Mindenféle nőcis dolgot műveltünk, angyal kártyát vetettünk, ruhát próbáltunk, aminek folyománya, hogy Melindának holnap kell vennem 2 lapgatyát, mert felpróbálta az enyémet és pofátlanul jól állt ra
jta, így azonnal beleszeretett. Egyszóval sikeresen terelték a gondolataimat és így nagyon kellemesen telt el a nap.
Mivel Csibém eddig nem hívott vissza, megyek és lefekszem, de nem lennék meglepve, ha megfeledkezve az időeltolódásról éjjel csörögne a telóm...

Nincsenek megjegyzések: