Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. március 13., szombat

Knédli túra

Naggyon nem volt időm blogot írni, most is csak két percre "ugrottam be", hogy elmeséljem, holnap reggel irány Prágaaaaa!!!!! Nem maradunk nagyon sokáig, kedden már jövünk is haza, de akkor is, megyek az én drágámmal kettesben (na jó nem egészen, mert Fürcsiékkel megyünk), magunk mögött hagyva az utódokat, csak mi unalmas felnőttek :))).
Sajnos az időjárás nem igazán kedvező, havazással és hideggel riogat az előrejelzés, de én ezt se bánom majd jól felöltözünk és a prágai kocsmákban fűtenek.
Képeket természetesen készítünk és remélem beszámoló is születik majd a kirándulásról.

Jaj és még valamit el kell újságolnom nektek. Kééépzeljétek van "igazi" ír ódon kastélyom a farmomon. Úgy kidobtam a csilivili villámat, mint a huzat és azonnal felállítottam helyette az én kastélyomat. Majd azt is lefényképezem nektek.

4 megjegyzés:

ViviS írta...

Jó utat! A kastélyodat meg majd megnézem.:)

kisrumpf írta...

Te nagyokra törsz... én már egy kis Irish cottage-dzsal is beérném :-)

Cat(harine) írta...

de akkor már megcsinálhat már úgy, hogy a kertjében tudjak sétálni, és ne csak a szalmabálák közé legyek bezárva... :(((
Móni, szerény vagy. :)

Erika írta...

Vivi:
köszi meg volt épségben ithon vagyunk

Moni:
Ok ha felajánlanának egy cottage-t, nem vonulnék a sarokba duzzogva, azért elfogadnám azt is

Cat:
hooogyne, hogy összejárkáld a füvemet meg elhajtsd a birkámat...na azt már nem, nézelődj csak a bálák közül :)))