Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. december 14., kedd

Internet

Ismét kint volt a T-home, vagy T-mittudomén nálunk. Azt történt, hogy lemondtuk a vonalas telefont. Már hónapok óta nincs is készülékünk, gondolt hát egyet a T-mittudoménnél lévő házimanónk (az ég áldja meg amiért mindig figyelemmel kíséri, hogy melyik csomag a legmegfelelőbb nekünk), és átpakolt minket egy valamilyen csomagba, ami azzal járt, hogy kicserélték az eddig prímán üzemelő routerünket modemre. Aminek aztán most az a következménye, hogy Csuri laptopján nincs internet Bendi gépén meg nem is tudom talán van, de kb. csiga lassúságú.
Én dőre nő személy reggel még reménykedtem, hogy nem így lesz, pedig már a T-mittudomén ügyfélszolgálatosának telefonja óta ott motoszkált bennem, hogy ebből a cseréből tuti napokig tartó hercehurca lesz, mire újra pipecül működik majd a net. Gondoltam tehát, hogy itthon maradok, hogy megkörnyékezzem T-mittudomén szerelőjét, hogy ugyan lőné már be az internetes kapcsolatokat a gépeken. Reggel aztán legnagyobb meglepetésemre időben meg is jelent T-mittudomén szerelője. Nincsenek előítéleteim, de meglátván tisztes munkában megőszült sörényét az úrnak és a tempót, amivel megközelítette a bejáratot, és a kocsibeállási stílusáról akkor még nem is beszéltem, nos mindezeket egybevetve nem sok jóra számítottam.
És bejött, amikor féltérdre ereszkedve szerelő bácsi matatott a zsínórrengetegben halkan megjegyeztem, hogy beállítaná-e a többi gépre is a kapcsolatot.
Válasz: jaj kezicsókolom mi ahhoz nem nyúlhatunk, de erre gépre (értsd, amihez a modemet csatlakoztatta), beállítja nekem. Na gondoltam remek, legalább egy gépen lesz. Na de amikor nekihasalt a gépnek, és kishíján lefejelte a monitort olyan közelről szemlélődött, már kezdtem aggódni, és amikor magában motyogva klikkelt kettőt, hogy aszongya "ezt kell kipipálni, ha jól emklékszem", itt feladtam. Úgy éreztem, hogy T-mittudomén ezt a szerelőbácsit biza megörökölte Bell apánktól.
Nincs mese holnap fel kell hívnom T-mittudoménnél lévő házimanónkat, hogy most akkor mi milyen csomiban is vagyunk és ahhoz milyen internet sebesség társul? És akkor még mindig csak információim lesznek és nem lesz minden gépen net...és ezt tudjuk ilyen internet függő családban bizony komoly konfliktus forrás.
Ez az egész csak egy embert hagy teljességgel hidegen, Tomkát, ő viszont akkor volt idegbeteg, amikor nem tudott meccset nézni, mi viszont azt az időszakot sírjuk vissza...hiába teljességgel elfogadók vagyunk egymás szenvedélyével kapcsolatban.

1 megjegyzés:

ViviS írta...

Képzeld,otthon anyuéknál is probléma van az internettel. T-home ugyanúgy,csomagváltás,mert lejárt az egy év..3 napja nem tudunk skype-olni,mert percenként megszakad. Hibajegyet felvették,3 napon belül megcsinálják. Amikor bekötötték a netet és valami probléma volt,hozzánk is ilyen kaliberű bácsika jött ki.Aztán én tudtam megcsinálni. Az én laptopomon az volt a baj,hogy le volt tiltva a hálókártya. Ha valaki ismerősötök ért hozzá,nézessétek meg. :)