Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. február 13., szombat

Már majdnem haza

Sajnos valamiért nem tudom a helyére húzni a képeket, így meg kell elégednetek így a bejegyzés elején vele.

Megkísértve :)...a napszeműveg által :))


paparazzi fotó az én kis sztáromról :))

Az én drágám itt ül a baloldalamon elégedetten kanalazza a forró hagymalevest az arca pirospozsgás a jó levegőtől (nem fogjátok kitalálni...meccsen volt). Szóval tökéletes környezeteben pötyögök itt a gépen. Ezen a helyzeten csak a hasogató fejfájásom ront némileg, ami, előre bocsájtom, nem a tegnap esti kimaradásomnak az eredménye.
Tegnap este ugyanis Babi barátnőmnél voltunk négyen lányok. Nagyon jól éreztük magunkat. Az apropó pedig még az én születésnapom és az ő születés napja volt és nem utolsó sorban, hogy végre megnézegessük az utazásaikról készült fotókat, videókat. Remekül éreztük magunkat. Képzeljétek kaptam egy baromi jó karkötőt (nagggyon messziről hozta nekem), és egy birka alakú pihepuha és még annál is pihepuhább kispárnát, ami mostantól az én ágybirodalmam kuckóságát, kényelmét szolgálja. Elképzelni nem tudom, hogy hogyan fogom rávenni magam a felkelésre ennyi visszahúzó tényező mellett. Aztán kaptam még C-vitamint Incától, ő az én C-vitamin felelősöm és teát meg csokit, szóval mindenféle jókkkal tértem haza valamikor éjfél körül.

Jelentés Dubaiból:
Bendikém minden nap megdob egy rövid, tömör e-maillel. Az elsők arról szóltak, hogy vásárolni mentek. Akármikor írt vagy jelentkezett, mindig éppen vásárolni indultak. Gondolom ezt nagyon élvezte. Megöl a kíváncsiság, hogy hogyan tudta beosztani a pénzét. Tekintve, hogy én amennyire csak lehet, annyira tehetségtelen vagyok a pénzkezelés terén, abszolút megtudom érteni, milyen kísértést jelent számára egyheti pénzzel a zsebében flangálni egy Leányfalu méretű (Bendi jellemezte így) bevásárló központban.
Aztán voltak a világ egyetlen 7 csillagos hoteljében(nél?, ezt most hirtelen nem tudom) a Burj Al Arab-ban(nál). Tudjátok ez az a vitorlás alakú hotel. Állítólag sok képet készített, majd felteszek egy párat, ha megérkezik. Aztán tegnap és ma már fürdés is volt a tengerben... vagy mi van ott? (Megnéztem a szállodát bemutató filmet itt...szerintem nem voltak bent :))) ).
Mit mondjak Bendi sokkal lelkesebbnek tűnik, mint amikor itthon suliba kell mennie. Azt üzente, hogy 15 fok alatt nem jön haza...gondoltam nem árulom el neki, hogy itt még a közelébe sem vagyunk ennek a határnak. Elég cinkes lesz csoki barnán bemenni kedden a suliba. Egyelőre más hírrel nem szolgálhatok, ha hazajön (hétfőn egy órára érkezik), és mesél még valami érdekeset természetesen megosztom veletek. És tervbe van véve egy másik bejegyzés is Csuriról és a továbbtanulásról. Folynak az egyeztető tárgyalások a téma publikus és nem publikus részéről, amint sikerült egyességet kötnünk rögvest klaviaturát ragadok.

3 megjegyzés:

Cat(harine) írta...

Bendi helyében én sem jönnék. :) Min az F1 ig. Az meg asszem az utsó futam vhol ott lesz. Úgy november elején. :)
De a Facebookon kifagyok. Van skypod? vagy valami? Nem tudok írni neked... De gondolom te is hasonló nehézségekkel küzdesz... :)

Erika Antal írta...

Ja Fb-k lelökött és azóta sem sikerült érdemben vissza másznom, bár képzeld 5 ajinál tartunk...hááát bízzunk benne, hogy reggel még sikerül valamit csinálni. Indulás előtt 8 körül még felugrom, hátha tehetünk még valamit.

eniko írta...

közben rájöttem h a világon már több 7 csillagos szálloda is van. Town House Galleria, Milan; Emirates Palace, Abu Dhabi; Burj Al Arab ugyebár, de nemrég épült egy Isztambulban is...sőt van még a Grace International Bangkokban, és egy csomó más országban is építenek.
szóval többé már nem lehet az "egyetlen 7csillagos" szöveggel menőzni ;) :D Jó, de EGY 7 csillagos nál/ban is király azért lenni. :)))