Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. február 9., kedd

Megérkezés Dubaiba

Tudom most leginkább a Dubai hírek tarthatnak érdeklődésre számot én mégis szeretném elmesélni, hogy ma vééégre megkaptam a CSOMAGOT Írországból, a nyereményt, amit Moni küldött nekem. Igaz nem sikerült épségben megérkeznie, a rendkívűl gondos csomagolás ellenére, ami összetörhetett benne, az összetört. De annyi más volt még a törékeny dolgok mellett, amivel örömet szerzett nekem, hogy csak egy egészen rövid ideig bánkódtam a veszteségek miatt. Volt benne süti, meg egy gyönyörű toll, meg telefonra aggatható bigyó kobolddal, meg fíííínom csoki . Amit csak lehetett bent hagytam az irodában. Így az asztalom lassan olyan mint egy darabka Írország, telis tele van ír relikviákkal. Szeretem őket nézegetni. Moni innen is köszönöm, hogy ekkora örömet szereztél nekem.

És akkor lássuk a másik mai örömforrást Bendit és a Dubai útját. Tudjátok bent a cégnél, amikor közösen ebédelünk (ez meglehetősen gyakran előfordul) mindig én szórakoztatom a csapatot, azzal, hogy mi történt a családunkban. Olyan mint egy szappanopera, csak itt nem hagyhatsz ki részeket, mert akkor menthetetlenül lemaradsz. Szóval már többször kérdezték bent tőlem, hogy velünk tényleg ennyi minden történik, vagy csak jól adom elő? Nos, bizonyítékaként, hogy nem én találom ki a történeteket és nem is csak jól adom elő, idemásolom Bendi Dubaiból küldött első levelét:

Szia Anyaaaaam

Minden rendben, elek virulok megerkeztem epsegbenn!!!
uuugy kepzeljetek el h amikor bementem becsben oda az A kapukhoz, akkor meg elmentem gyorsan wcre es aztan mentem is vissza varakozni, csk kozben eszembe jutott h a sloziban hagytam a repjegyemet:DD aztan szepen komotosan visszamentem erte, de szerensere ott volt ahol hagytam:D aztan semmi komplikacio nem volt, de persze eloszor a first classra akartam felszallni, aztan eliranyitottak h rossz helyen vagyok:D A gep az nagyon modern volt, annyi gomb volt meg minden hogy meg en sem tudtam mi micsoda, meg erintokepernyok meg ilyenek. apa sirva rohant volna hazaig. egy tok norm kb velem egyidos csaj ult melettem, de az annnnya foly. wcre jart...na mind1. aztan amikor kiszalltunk a gepbol, gondoltam h majd en sodrodom az arral, hat ez nem jott osze mer az ar sodrodott velem...mivel en voltam a csoport legelejen. aztan bealltam a baggage ctrl.hoz de onnan visszakuldott valami benszulott h menjek szemkontorlra, jo nagynehezen utanakerdeztem h hol talalom, aztan meg mar tok nagy volt a sor, de hala istennek mindenkit visszaforditottak h go eyecontrol:D en meg csk nevettem rajtuk. aztan vegigsetaltam mind a 18 csomagkiadot, persze egyiken sem lattam a borondomet, de utana kiderul h rogton ott volt melletem csk tovabb setaltam. ezek utan megtalaltam a kijaratot a zoliek pedig ott voltak valami reklamtabla mogott ami attecco volt, es nem vettem oket egybol eszre hanem meg kovalyogtam kicsiket de ugraltak, integettek es megmutattak h merre jutok ki!! hat ennyi volt! nemreg keltem fel, mindjart megyunk a gyongyivel a lagyok sulijaba, aztan meg vasarolni. nagyon szep hazuk van, pont van melettunk egy gyonyoruu to, apanak uzenem h > megkerdeztem de nem lehet a toban horgaszni:( szoval nyaron nem kell velem ide eljonnie pecazni:( a kutyajuk a lizzy nagyon aranyos meg minden. ja a alanyok nem hittek el h ittvagyok me hajnali 1 volt es aszittek h almodank:d le van kamerazva majd megmutatom:) sok puszi mindenkinek (kiveve a csurit) neki csk egy naaagy naagy NINIt kuldok o erteni fogja:) PUUUUUSSSZZZIII

Bízom benne, hogy mindenkinek sikerült kibogóznia a lényeget. Némileg bepillanthattunk a mai fiatalok chat nyelvezetébe :))) )
Szóval ez volt az én kicsi fiam debütálása.
Amíg ezt a bejegyzést írom, addig is zajlanak az események (erre utaltam, hogy nem lehet kihagyni részeket). Csibe MSN-n kérdezte Bendit, hogy mi újság, erre az én kicsi fiam,közölte, hogy na akkor ő le nem írja újra, mert az előbb beszélt Otival, inkább bemásolja a beszélgetést abból megtudhatja mi a helyzet, majd ctr+c, ctr+v és bemásolta Csibének az egész beszélgetést, amit Otival folytatott, melynek a végén ott virított:
"vettem magamnak egy fehér convers cipőt, a nővéremnek meg egy sárgát, de ne mondd el neki..."
... és ez még csak az első nap...Istenem imádom azt a gugyerák fejét :))).

Nincsenek megjegyzések: