Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. február 20., szombat

Újra itthon

Valamiért nem tudom a helyükre húzni a képeket, ezért most előbb a szórakozás, aztán az olvasás :)))

Egy giccses, de valódi naplemente
Quadozás után (vagy előtt?)
divat fotó, mindenol így fotózzák magukat a mai skacok
ott a háta megett rája és cápa is volt
A lányok, akiknek a meglepetés "készült"
Ezek a csövek egy sí pályát rejtenek
igen ez Az Az épület, a legmagasabb...
A Dubai rendszámok (a pór népé) 5 jegyüek és ahogy csökken a számjegyek mennyisége úgy nő a tulaj vagyona, a sejkek rendszáma egy jegyű

Igen, hétfőn megérkezett Bendi Dubaiból. Csuri és Oti jöttek ki velem a reptérre. Nem kellett sokat várnunk, nagyon ügyesen kiszámítottuk, hogy mikorra érjünk ki. Nem sokkal a megérkezésünk után már jött is ki a terminálból Bendi. Könnyen meglehetett ismerni a Dubaiból érkezőket, ugyanis a legtöbben csoki barnák voltak. Hála az égnek Bendi azért nem volt annyira barna, hogy az már ciki legyen a suliban.
Mit mondjak, hazafelé merőben új szituáció állt elő a kocsiban, most ugyanis -az életben talán előszőr - nem Csuri, hanem Bendi dumálta végig a mintegy három órás utat Leányfaluig. Rengeteg dolgot látott, remekül érezte magát, a lányok is örültek és a család is nagyon szívesen fogadta őt. A haza úton ,már nem történtek akkora gikszerek, mint odafelé. Mesélte, hogy egy nagyon kedves bácsi mellett ült, aki folyamtosan beszélt hozzá angolul.
- és kisfiam értetted, amit mondott? - kérdeztem kicsit reménykedve. Mire Bendi, nem de amikor nevetett én is nevettem, ha mosolygott én is mosolyogtam, így jól elvoltunk egész úton. Ama bizonyos sárga converse cipő is megérkezett, Csurinak nagyon tetszett és Bendikém is bevásárolt magának. Kérdeztem, hogy miért nem vett olyan hálóinget, amit az arab férfiak hordanak (megnéztem ingruhának hívják), mire közölte az én kicsi fiam, hogy el ne tévedjek, azokat nem csak úgy árulgatják, hanem dugig vannak velük a plázák, amit Armani, Boss és hasonló nagy divat diktátorok terveztek, s mint ilyenek a méreg drága nem elég jó kifejezés rájuk, így eltekintett a megvásárlásuktól.
Este megnéztük a képeket és a videót a megérkezéséről, nagyon jól szórakoztunk a lányok meglepett álmos fején.
Tulajdonképpen az egész gyerek ragyogott, istenien érzete magát és tele élményekkel jött haza. Gyönyörűen kivilágított épületeket, fantasztikus autó csodákat és leányfalunyi plázákat látott. Csak az húzza a száját, aki 16 évesen ennél több érdekelt.

Bevallom, hogy titkon a következő álmokat dédelgettem ezzel az úttal kapcsolatban:

- Bendi az út miatt motíválva lesz az angol tanulásra --> nem kellett használnia egyáltalán, amit meg igen, azt már amúgy is tudta
- Ha kint körülnéz, látja, hogy hova lehet eljutni tanulással (az apuka mérnök odakint), majd hazajőve észnélkül a könyveibe temetkezik és évvégére kitűnő lesz, majd felvételizik a műszakira...és így tovább és így tovább, a legvadabb álmom pedig az volt, hogy
-távol a szülői szigortól majd csupa szórakozásból leáll a helyiekkel focizni és meglátja egy sejk, aki ellenállhatatlan vágyat fog érezni majd, hogy támogassa mind a sport, mint a tanulmányi előremenetelét.

Őszinte embernek ismertetek meg, így kénytelen vagyok kimondani az igazságot, mindebből semmi sem valósult meg. Az én Bendikém nem tett egyebet, mint egy baromi jót nyaralt a tél közepén iskola időben, úgy hogy igaziból nem is érdemelte volna meg. Én azonban úgy voltam vele, hogy ha továbbra is így tanul és így áll a sulihoz, akkor kitudja milyen nehéz élet vár rá, és akkor legalább lesz mire emlékeznie.
És különben is Ransburg Jenő bácsi igen büszke lenne ránk, ennél pozitívabb megerősítést, hogy bízunk benne, egy gyerek se kaphat, minthogy egy elhasalt félév után iskola időben nyaralni küldjük. Mi sem leszünk már hülyébbek :)))

Nincsenek megjegyzések: