Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. április 1., csütörtök

Kettesben

Kettesben vagyunk ma este itthon. Bendegúz a suliban van mert a suli egyik legjobb (ma már az egyetlen jó) rendezvénye, a 24 órás sport és egészségnap van. Ezt még szeretik a gyerekek, bár egyre kevesebben jelentkeznek a csapatokba. Csuri meg elment bulizni, mert holnap már nincs suli. Ilyenkor mindig egy kicsit elképzelem, hogy ilyen lesz, amikor majd ketten leszünk...hááát érdekes. Most például ülünk a tv előtt én Csibe lapitopijával az ölemben, eddig farmoztam, most meg blogot írok. Tomka meg távirányítózik. Néha megnéz egy ősrégi Rex felügyelő epizódot, néha belenéz a híradóba, bosszankodik egy keveset aztán leragad egy meccsnél...ja nem, most éppen Barátok közt van, derögtön utána meccs következik.
Meglehetősen csendeske így az este, bár kétségtelen nyugalmas. Arra gondoltam, hogy ha ez így megy, nekem nagyon ki kell valamit találni különben a számítógép függőség igen-igen elhatalmasodik majd rajtam. Szóval, ha vége a sulinak, akkor majd törhetem a fejem, hogy mihez kezdjek. De egyelőre ez a veszély nem fenyeget minket. Nekem itt a suli, egyelőre még ritkán fordul elő, hogy ennyire egyszerre nincsenek itthon a skacok, de azért mégiscsak furcsa....

Na még ezt elmesélem, ma egy nagyon jó kezdeményezést láttam. Sikerkönyv kölcsönzőt. Nagggyon okos volt, aki kitalálta. A következő a rendszer. Bemész a boltba és kiválasztod a legújabb könyvek közül, amit el szeretnél olvasni. Majd kifizeted érte a teljes árat, hazaviszed, elolvasod. Ha úgy döntesz, hogy ez nem az a könyv, ami ott kell, hogy legyen a könyvespolcodon, akkor egyszerűen vissza viszed a boltba, visszakapod a könyv teljes árát és kifizeted a kölcsönzési díjat. A kölcsönzési díj függ a könyv ártól és, hogy 8 vagy 15 napon belül hozod-e vissza a könyvet, de nem magasabb, mint 1 300 Ft.
Nekem tetszett az ötlet, kíváncsi vagyok meddig lesz nyitva az üzlet.

1 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Rex felügyelő! Hogy én azt hogy imádtam! Még Bécs-térképet is vettem, hogy megnézzem, hol lakik a snájdig felügyelő :-)))) Tobias Moretti, ah: http://www.moretti.at/