Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2010. május 30., vasárnap

Good bye Farm

Írogatok, írogatok itt, csak "jár a szám" és a legnagyobb győzelmemet nem is kiáltom világgá.
LEJÖTTEM A SZERRŐL!!!!
Bizony, immáron harmadik vagy negyedik hete TISZTA vagyok. Ja nem, nem a fizikai tisztaságról beszélek (fürödni szoktam :) ), hanem hogy kigyógyulóban vagyok a függőségből.
Ennyi ideje nem FARMoztam ugyanis. Nyílt titok, hogy igazi FarmVille őrült voltam, de ennek vége. Visszatértem a társadalomba. Egy reggel már nem akartam bevetni többé a földemet. Volt még egy-két megingásom, még egyszer, kétszer benéztem a farmra, de most már azt hiszem kimondható, hogy gyógyult vagyok. Néha ugyan még elindul az egér mutatója a FarmVille ikonja felé, de hatalmas önuralommal megállom, hogy klikkeljek.
Volt idő, amikor azt hittem, hogy öreg napjaimban a Farmon fogok klikkelgetni, de már szembe tudok nézni a ténnyel, hogy egy komoly nyugdíjas nem fejhet virtuális kecskéket és teheneket, így még időben észbekapva megtettem a megfelelő intézkedéseket.
Büszke vagyok magamra!!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na végre.Öröm hir.

kisrumpf írta...

Öööö... de good bye, ne haragudj.

S mire fogod fordítani a felszabadult időt ;-)) Booocs!

Erika írta...

ööö basszus télleg :), köszi. Hát dolgozom :)))) és pszt! angolozni fogok...talán hasznosabb lesz, bááár jó sok kifejezést megtanultam a farmmal is :)))

kisrumpf írta...

Én a hülye vidéki kiejtésemen szeretnék javítani, és fennhangon monologizálok... aztán, hogy segít-e...? :-)

Erika Antal írta...

Jéézus, mit nem adnék én egy icinyke picinyke "hülye vidéki kiejtésért" már végre :)))