Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. március 3., kedd

Hóvihar, Costa Rica, Kutya románc

Kaptam ajándékba ma 2 órát, így gondoltam behozok valamit a restanciáimból... meg hát az íráskényszer is igen-igen feszít már. Igaz, az emlékeztető cetlik otthon pihennek az asztalon én meg az Anyuéknál püfölöm a klaviatúrát, de biztos eszembe jutnak majd a dolgok.

Arrafelé történt rovatunk:
Úgy tűnik - ahogy azt a "rövidekben" olvashattátok, hogy New Jersey-ben március ellenére tombol a tél. Tegnap reggel kaptuk az értesítőt az iskolától e-mailben, hogy mivel a tanulók legnagyobb része bentlakásos ezért a rendkívüli időjárási (hóvihar) helyzet ellenére sem halasztják el a vizsgákat. A bejáró tanulók a campuson tölthetik az éjszakát, a T. szülők opcionálisan dönthetnek arról, hogy gyerek megy vagy marad. Aztán a rádió is ezt szajkózta (mármint a kinti), hogy melyik suli és cég van zárva a hó helyzetre való tekintettel. Gondoltam megkérdezem Csibét mi a helyzet, legalább az ajtókat ki tudták nyitni? Szerinte 10-15 cenit hó esett egy éjjel. Hát nem tudom, lehet, hogy volt az több is ennyitől azért Amerika nem szokott leállni... vagy igen?
Mint tudjátok most vizsgaidőszak van Csuriéknál. Így egy kicsit elfoglalt, de hogy mennyire azt el sem tudjátok képzelni. Mint megtudtam olyannyira busy az egész campus, hogy felöltözni sincs idejük. Pizsamában járnak vizsgázni. Ki-ki a maga kis SpongyaBobos, katicás és miegyéb rózsaszín, kék pizsikéjében jelenik meg a vizsgán. Ha nem tudnátok a pizsialsó pulóver összeállítás a legmenőbb. Ja és ha este hiányzik valami infó a töri felkészüléshez, hát belelépsz a mamszikádba, bekopogsz a töritanár ajtaján, aki kicsoszog a házikabátkájában és elmagyarázza neked, ha már ilyen keményfejű vagy, hogy nem érted meg elsőre, ami érdekel. Nekem tetszik ez a bentlakásos idill :))
Aztán itt van a tavaszi szünet, csütörtökön (vagy pénteken?) Csibe Costa Ricára megy. Nem tudja véletlenül valaki van-e arrafelé lánykereskedelem????? És cápák??? Jó képű Costa Ricai pasik??? Vérhas, malária, ebola??? Melyik miatt aggódjam leginkább???
Na jó inkább egyikért sem, íme a pozitív gondolkodás diadala: milyen jó lesz Csibémnek, milyen szép helyeken jár majd és majd jól elmeséli nekem, és fényképek is lesznek (IGAZ, CSIBE????), és lesz nekem IGAZI costa ricai KV-m... mert megérdemlem és mert Csibe megígérte. Minden esetre arra számíthattok, hogy születik majd legalább egy lelkendező bejegyzés, és ha Csibe nem osztja meg veletek, hogy hol volt, akkor majd megteszem én(szerinte dicsekvés.... szerintem is, de ezt nektek is látnotok kell :)))).

itthon történt rovatunk:
Hát itthon jelenleg az a legagyobb hír, hogy Szofikánk úgy tűnik tüzel. (Meddig tüzel egy kutya, ő már mindjárt 12 éves, szoktak a 70 éves öreg kutyalányok "tüzelni"?) Erre következtethetünk több jelből is, de egyik sem az, amire Ti gondoltok.
Az egyik jel, hogy este ha kiengedjük nehézkesen jön be. Ez odáig fajul, hogy ma hajnalban- amikor sikeresen játszottam el hogy alszom, így rátaksáltam Tomkára a kutya kiengedésnek feladatát- arra riadtam, hogy Tomka egy szál köntösben (nyári időszakban ezt boxerben szokta előadni) valahol az udvaron hajkurássza Szofit, hogy alig 3/4 óra elteltével ugyan fáradna már be a házba. Azt hiszem most egy darabig tuti nem én leszek az aki kikel az ágyból ki-és beengedni az ebet.
Aztán a másik tuti jel, hogy Szofi elkezdi illegetni magát Maxi előtt. Nem is értem ez az öreg matróna mit akar ettől a fiatal hústól. Hát persze nem mondom Maxi tényleg jó kiállású kutya legény, na de a méretbeli különbségek... Aztán majd jól addig illegeti magát míg Maxikánk megmarhul azt maga alá gyűri, úgyhogy jelenleg a család szabad tagja gardedameként üzemel, ha a két négylábú egyidőben az udvaron van. Kutya fronton tehát helyzet van.
Írtam volna még nektek, filmekről és olvasmányokról, amit a suliban hallottam, de arról majd legközelebb. Egyrészt mert elunjátok magatokat a hosszú bejegyzés olvasása közben, másrészt most elkellenének az emlékezető cetlijeim, harmadrész jelez a hasam, hogy eljött az ideje az energia utánpótlásnak és én szemérmetlenül kihasználom, hogy anyukáméknál vagyok és újra gyerek lehetek és kiszolgálnak... szóval megyek valami finomat kajálni.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szerintem a leánygyermeket maximum a Costa Ricai rettentő jóképű és nyálsasn lehengerlő pasiktól kell félteni. Mivel:
1) leánykereskedő fél óra múlva úgyis visszahozza, mert nem bír a nagy szájával és nem tudja eladni.
2) Cápa kiköpi, mert nincs rajta egy jóízű kis husika sem, olyan gebe. Csont és bőr.
3) Vérhas? Malária? Ebola? Csuri nem ússze meg ilyen könnyen, őt úgy kell majd élete végén agyonütni.
Maradnak a gusztustalanul jóképű, fekete szemű, kreol bőrű, gyöngyözően fehér fogsorú pasik...

Minek hajkurásszátok Szófiát? Mi baja lesz, ha kint marad? Na, legfeljebb Max nem bír magával, és nő hiányában Szofi is megteszi, és maga alá gyűri az öreglányt. És? Szofinak egyszer nem lehet jó??? Azért mert öreg, már le kell mondania a test gyögyöreiről?? És mint tudjuk, nem a méret a lényeg...
Mellesleg, hogy mit akar a jókiállású fiatal kutyalegénytől? Erika!!! Szerinted???

:)
M.

Erika Antal írta...

Drága klón!

1. szeretem a módszeredet, ahogy meg tudsz nyugtatni--> lesz neked még gyereked és akkor jövök éééén!!!!

2.Nézd, amióta nyolcat kölykedzett egy ilyen "egyszer nem lehet neki jó" akció után, azóta, NEM, NEKI NEM LEHET MÁR EGYSZER SEM JÓ!!! --> ja és remélem Barbikátoktól sem tagadod meg, hogy jó legyen neki egyszer:)))--> más f-kával a csalánt, aha, ez látom tetszik neked :)))

Unknown írta...

Rettegek szülni...
Mi mindent kapok én vissza...!

Barbitól semmit nem tagadnék meg, de az előző gazdija kipakoltatta. Neki már nincsenek ilyen irányú tervei. vagy mégis? Le kell ülnöm a jószággal ezt megbeszélni...
Tényleg, Szófia miért nincs még megműtve? nem egyszerűbb lenne az élet? A vonalainak már úgyis lőttek...

Erika Antal írta...

> Rettegek szülni...
Mi mindent kapok én vissza...!

MINDENT, MINDENT, MINDENT :))))))