Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. március 9., hétfő

Miért ééén? (botcsinálta politikai bejegyzés)

Ma pechemre rádiót hallgattam és némiképp felhúztam magam rajta, mint mindig, amikor nem zenét hallgatok. Azt mondja az okos szpíker, hogy én, te, ő, ergo MI vagyunk a felelősek, azért, ami ma az országban van. Hát ezen úgy kiakadtam, hogy rögvest felteszem a kérdést MIÉRT IS ÉÉÉN? Jó rendben nem vagyok hülye tudom én, hogy ez a választásokra értendő, hogy mi választottuk meg azokat a személyeket (nem vagyok hajlandó az ember kifjezést használni a magyar politikusokra), akik a parlamentben ülnek, na de hogy is van ez? Mit is tehet a szegény egyszerű választó polgár? OK tételezzük fel, hogy van oly elvetemült és tájékozódik a választások előtt. Arra kitérjünk, hogy honnan? Mert ugye a sajtót már régen nem tartjuk hiteles forrásnak, a jelöltek választási beszédeit meg még úgyse, de tételezzük fel, hogy tájékozódunk. Aminek a következménye az, hogy teljesen képben leszünk, hogy melyek lesznek azok az ígéretek, amiket majd nem fognak betartani a következő 4 évben. Mindezek tudatában, kire is adjam le a voksomat? Drága spíker úr, a helyzet az, hogy ma már SENKINEK nem hiszek, aki POLITIKUSNAK vallja magát!!! Így két út áll előttem:
1. Elmegyek szavazni és valakinek a neve mellé rakok egy keresztet (opsz, bocs ikszet). Minden meggyőződés nélkül, természetsen.
2. El se megyek, kimaradok a politikának nevezett játékból, amig totálisan hülyének és nem partnernek tekintenek.
Eredmény? Első esetben szídhatom azt a pártot, akire nem szavaztam. Én momentán utálom szídni a pártokat, így ez a verzió nem érdekel. Második esetben mindenkit szídhatok, hiszen én senkire sem szavaztam. DE!!! és most jönnek az okosok, akik azt mondják, hogy az esélyét sem adtam meg, hogy az nyerjen, aki nekem szimpatikus volt. DE!!! bocs nekem EGYIK SEM volt szimpatikus. A politikával és a politikusokkal kapcsolatban az első három dolog ami eszembejut 1. HAZUGSÁG. 2. CSALÁS 3. KAPZSISÁG.
És tudjátok mit utálok legeslegjobban ebben a sunyi, semmirekellő, léhűtő társaságban, akiket poltikusoknak hívunk? Hogy elvették a hitemet. A hitemet abban, hogy vannak emberek, aki tényleg tenni akarnak, az ország boldogulásáért, anélkül, hogy önmagát dugig szedje pénzzel. A hitemet abban, hogy még az én életemben talán egy kicsivel jobb lesz, nem vagyok nagy igényű nem sokkal, csak éppen annyival, hogy tisztességes munka mellett ne kelljen magamat állandóan tisztességtelennek éreznem a fel nem adott csekkek miatt. És a hitemet saját magunkban. Igen EZT MIND az Ő számlájukra írom. És tudjátok mit, igaza van a szpíkernek hibásak vagyunk én, te, ő, mi, mert mint a birkák hagyjuk, hogy ez történjen és továbbra sem vagyunk képessek egységesen fellépni a saját érdekünkben. Úgyhogy én kérek elnézést TÉNYLEG HIBÁS VAGYOK AZ ORSZÁG HELYZETÉÉRT.

2 megjegyzés:

Balage írta...

Csak egy távcsöves Magnum kell hozzá.

Használd te is a régi módszert !

Szavazz a háztetőről !

Erika Antal írta...

:))). Ok rendben, egyetlen bökkenő van csak... annyit kapnék értük, mint egy normálisért, oszt ülhetnék dutyiban évekig... igaz ott van kaja, fűtés és nincs csekk.... Na jó ezen a lehetőségen még gondolkozom a következő választásokig.