Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. november 16., vasárnap

Nem sikerült.

Gondolom észrevettétek, hogy nem sikerült a tervem, mi szerint nyomon követem Bendegúz gimnazistává avatásának stációit. Ez részben idő hiánynak köszönhető, jó részt viszont annak, hogy Bendi korántsem annyira kommunikatív, mint Csuri volt annak idején. Bendi, valahogy nem érez rá késztetést, hogy azonnal megosszon velünk minden eseményt, ami vele az iskola falain belül történik. Korábbi tanulmányi eredményeinek ismeretében, ezt valahogy megértem.
Szóval az elmúlt hét eseményeiből jószerével a következőket tudtam nyomon követni. Bendegúz hol lánynak, hol strébernek, hol Lancelot lovagnak öltözve rohangászott a lakásban. Megjegyzem mindegyik igen jól állt neki... igen, talán lányként volt a legjobb. Bár kétségtelen az egy kicsit megriasztott, hogy hasonló fazonokat láttam a Capellában, de ez csak a véletlen műve lehet. Viszont a jó hír az, hogy a "B"-sek nyertek. Ez nagy siker, mert az elmúlt években mindig az "A" volt a befutó. Így, ha nem tévedek és jól emlékszem most már elmondhatom, hogy mindkét gyerekem az osztályával megnyerte a gólyahét versenyét. Megpróbáltam Bendit rávenni, hogy írjon ide a blogba egy beszámolót, de azok után, hogy a nővérével kibeszélte elejétől a végéig az egész hetet erre már vajmi kevés esélyt látok.
itthon történt:
A legnagyobb eheti hírem, hogy képzeljétek blogot indított egykori kedvenc tanárom, akit egészen Szöulig sodort az élet. Emlékeztek, ő az, akiről korábban említést tettem, aki miatt érdemes volt egyáltalán , bejárni az egyetemre. Természeteseten azonnal rávetettem magam a blogra. Ne hagyjátok ki élvezetes, és mindenki beveheti rá a ciánt, hogy sokat is tanulhat belőle. Ide is felvettem a blog listámra, úgyhogy könnyen elérhetitek. És plusz egy pont neki, ő képes sokkal rövidebben írni, mint én (a stílust és tartalmat már nem is említem, észreveszitek majd a különbséget :)
Az érdekes pedig, hogy éppen a héten akartam neki írni, mert egy szakirodalommal kapcsolatban akartam a tanácsát kikérni, erre ma reggelre kapom az e-mailt a hírrel, blogger lett. Tanár úr! Welcome! Nem felejtettünk ám el , így már ideje volt, hogy halljunk felőled.

Jelentkezett az egyik idei ASSIST pályázó és anyukája. Egyelőre még nem voltak konkrét kérdések felém (gyanítom, hogy annál több Csibéhez), de ami késik, az nem múlik, eleinte minket is teljesen lefoglalt az esszéírás és a jelentkezési lap kitöltése. Na de aztán a várakozási időszakban... Nagyon drukkolok minden jelentkezőnek. étek blogot indít
Most éppen ismét közös főzésen vagyunk itt Simáéknál. Az a helyzet, hogy jövő héten disznóvágás lesz és le kell fogyasztani a mélyhűtőt, így az összes fellelhető finomságot most szépen sorban megfőzőcskézzük. A múltkor halászlé, rántott hal volt a menű, most sült csülök, csirke húslevessel (elnézést a külhoni kaján tengődőktől).
Sok egyéb történésről nem tudok most beszámolni, csendes igahúzással telt az elmúlt hét, a legtöbbször este 8 óra utáni hazaérkezéssel.

arrafelé történt:
Hát arrafelé történtek dolgok. Az egyik legnagyobb esemény, hogy Csibémet beválogatták a kosárcsapatba. Ez nagyon klassz, de ahogy azt írja is ez a szabadidő beáldozásával jár, de több élményt is jelent majd.
Azt hiszem pénteken sikerült vagy másfél órát skypolnunk, amit persze ő először rosszalt, de utóbb belátta, hogy nem volt azért olyan rossz. Felolvasást tartott, hogy megállapíthassuk, változott-e a kiejtése, mert szerinte nem. Szerintem meg IGEN, nem is keveset. Minden esetre vidám beszélgetés volt.
Aztán mesélte még, hogy be akartak a suliban tiltani valami táncot (naná, hogy nem jegyeztem már megint meg pontosan, hogy milyen táncot), mert hát az iskola szerint, hogy finoman fogalmazzak nem teljesen felel meg az iskola által képviselt erkölcsöknek. Na erre mi történt másnap (amikor még csak híre ment a tervezetnek) az egész iskola " csak táncolni akarunk" feliratú pólóban jelent meg. Nem tudom, akad az olvasók között, aki emlékszik még a tavalyi 24 órás körüli eseményekre, ők talán felfedezni vélhetnek némi különbséget a két tiltakozás között.
Aztán történtek még egyéb események, amiről később, talán a hét közepe felé már tudok nektek írni, elöljáróban csak annyi, hogy van izgalom bőven. Ja és Csibének vizsgaidőszaka van, mindenki drukkoljon neki.
Mivel most már mindkét antiPC pasi itt lebzsel körülöttem befejezem az írást, hamarosan új hírekkel, veletek, ugyanitt.

Nincsenek megjegyzések: