Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. december 18., péntek

Ez nem lehet igaz

Le sem írom, hogy mit csinálok...na jó úgy sem ússzátok meg persze, hogy elmondom. Ülök az ágyban Csibe laptopjával az ölemben 38 fokos lázzal. Ha köhögök a tüdőm és az agyállományom egyszerre szeretne a testemen kívül lenni. Az orromat lassan bedugom, mert folyamatosan fújnom kell...ha ebből az "esetleírásból" nem jöttetek rá, én már megint beteg vagyok. Úgyhogy lassan megváltoztatom a blog címét.... mondjuk legyen "Egy krónikus göthös utolsó napjai" a cím.
Amúgy mindenki beteg a családban most. Én a gyerekektől kaptam el, Csibe 39,5 fokos lázzal feküdt itthon két napig. Utána Bendi jött, aztán én és Tomka is jön hazafelé, de már jelezte, hogy folyik az orra, fáj a feje és gyengének érzi magát. Nála ez 3 napos alvást jelent. Lehet, hogy idén nem lesz karácsonyfánk? Vagy majd 24-én délelőtt megvesszük :)))
Viszont van egy előnye is ennek. Most aztán bepótolom az összes elmaradásomat. Tegnap voltunk az egyetlen vizsgánkon, ami erre a félévre megadatott, hála az égnek egy karácsonyi kettest kaptam a csapnivalóan pocsék irományomra. És alig negyed órája leadtam még egy házidolgozatot így ez a félév abszolválva és februártól megkezdem az utolsó évemet az egyetemen. El sem hiszem, nagyon elröpült az idő. Mellesleg a házidogám a bloggolásról szólt, egész érdekes dolgokat tudtam meg erről a tevékenységről.
És most csapjunk bele nézzük miről nem számoltam az elmúlt időszakban be?

Nincsenek megjegyzések: