Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. december 13., vasárnap

Itt vagyok

"Itt vagyok, látod nem tűntem el csak a dal (szó, idő) nem talált rég rám" Malek Andrea után szabadon. Azt hiszem blogtörténeti időszakon vagyunk túl. Még soha nem telt el ilyen sok idő két blogbejegyzés között. Ennek elsődleges oka, az időhiány volt, de azért "bejátszott" egy hétvégi internet letiltás is. Khm, igen, késve feladott csekk halmozva T-mobil rendszer országos meghibásodásával. De fátylat a múltra itt vagyok és megpróbálom elmesélni, hogy mi minden történt az elmúlt két hétben.
Beszámoló és történet mesélés között óriási különbség van. Habár én utóbbit kedvelem-ezért igyekszem minden velünk megtörtént eseményt élvezhető formában visszaadni-ennek ellenére sajnos jó esély van rá, hogy a visszatekintés előbbi kategóriába fog tartozni. Úgy döntöttem, hogy több apróbb bejegyzésben próbálom meg utolérni magam és aztán visszatérünk a jól megszokott régi kerékvágásba. Persze csak, ha karácsony közeledtével hozza kicsiny családunk a szokott formáját és lesz miről írnom.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Csaszi!

Már éppen ideje! Ez a 2 hét olyan volt mintha a kedvenc sorozatomat nem adták volna le a TV-ben. Leültem elé, és csalódottan vettem tudomásul, hogy már megint elmaradt. A Te történeteid is vannak olyan szórakoztatóak mint némelyik, és ez tényleg a való világ. Izgalommal várom az elmaradt "részeket"!

1.000.001M puszi: Fürcsi

Cat(harine) írta...

Na, én attól nem félek, hogy nem lesz miről írnod... :D