Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. december 18., péntek

Négyesben Dublinban

Szóval Dublinba este indult a gép. Előre bocsátom, hogy aki csak teheti a Ryanairt kerülje el. Sumák egy banda, tök olcsónak tűnik, de mire minden levegővételedért kifizeted a sarcot már ott vagy majdnem, mintha Malévval vagy Aerlingussal mentél volna.
Szóval 1/2 7-re volt megbeszélve a többi lánnyal a reptéren a randi. Természetesen én aznap is dolgoztam, de hiába jöttem el előbb, így is 18:22-kor még csak a Budakalászi Coránál voltunk. Mit mondjak, csak remélni merem, hogy sötétben nem fotóztak, mert néhol fogalmazzunk úgy hogy tűrhetetlenül túlléptem a sebességhatárt. De 18:50-kor megérkeztünk, akkor még egy kis bőröndpakolás várt ránk. Aztán felraktuk a lányokat, akik huss elrepültek az én kedvenc országomba. A fő cél a Trinity Collage nyiltnapján való részvétel volt, de az idő java része leginkább a Guiness körül forgott. Hol múzeum, hol Pub látogatás formájában. Persze az vesse a lányokra az első követ, aki nem így tenne a Templebar közelében. Egy-két kompromitáló fényképet lenyúltam az egyik közösségi oldalról. Íme:
A nyiltnap nagyon tetszett a lányoknak, olyannyira, hogy Didi is és talán Bori is eljátszik a gondolattal, hogy esetleg jelentkezik oda. Én örülnék neki, mert Csibével jó kis csapat lennének, hogy a szüleik is ilyen boldogok voltak-e, amikor meséltek nekik a terveikről, arról még nincs hírem. Bár most egy kicsit meginogni látszanak a terveink, mert állítólag a Trinity a jövő évtől az EU-s hallgatóktól több, mint 5 ezer euró hozzájárulást kér, és ez ugyebár nekünk vállalhatalan. Szóval majd ha történik valami ezügyben megírom.
Egyik este Moniékkal is randiztak a lányok és az én kedvenc fűszeres csirkeszárnyaimat vacsizták. De képzeljétek Moni küldött nekem egy fűszerkeveréket, így ha majd a jövő évzeredben meggyógyulok, akkor az e-mailen elküldött recept segíytségével el is készítem én is itthon. Így legalább, ahogy Moni fogalmazott egy kicsit csillapítom a honvágyamat.
Ha NYC-ből Bendinek hozott ajándékokat, akkor most én voltam soron. Mindenféle bigyót kaptam, így tovább bővült egy Temlebaros és egy birkás mágnessel a hűtőmágnes gyűjteményem. Egy színes birkákat ábrázoló bögrével az ír bögre gyűjteményem. Egy fülbevalót is kaptam, Tomka pedig egy győőőőnnnyörűűű ír zászló színeiben pompázó boxert :)))). Bendi pedig nem akarta elhinni, hogy ő most tényleg NEM nem kap az élménybeszámolón kívül semmit. A kis haszonleső...
Mivel gyakorlatilag két és fél napot voltak kint sokkal több mesélni való nem gyűlt össze. És mivel én most egyre rosszabbul vagyok, ezért be is fejezem a bloggolást, de hamarosan ismét jövök, pláne, ha továbbra is ágyhoz köt ez a fránya göth :)))).

Nincsenek megjegyzések: