Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. december 13., vasárnap

Téli világ

Mivel ez a legfrissebb élményem, ezt szeretném megosztani veletek. Igen, a farmomról lesz szó. Kész, most már kétség nem fér hozzá, hogy orvosi segítségre szoruló függőségben szenvedek. Igaz, az átrendezés talán a gyógyulás felé vezető rögös út első lépése lehet. Ugyanis a felére csökkentettem az állatállományt és a bevetendő ágyások számát. Viszont megvettem az első villámat és berendeztem a karácsonyi sarkot a farmon. Képek, íme:
Most mondjátok, meg nem gyönyörű?

Egészen átrendeztem a farmomat, felkészülve a "takarék" üzemmódra. Nehogy azt gondoljátok, hogy fenti sorok pusztán önostorozó túlzások. Az átrendezéssel tagnap, vagyis ma hajnali fél kettőkor végeztem mintegy 9 órás kattingatás után. És ráadásul élveztem minden egyes percét. Igen, tudom, ne is mondjátok, ez nem normális, de én is ezzel kezdtem, és azon vagyok, hogy egyre kevesebb időt töltsek a farmon. (Klón, ne merészelj kommentelni!!! )
Az a baj ezzel a farmmal, hogy a "működtetők" vagy hogy nevezzem őket, mindig előrukkolnak valami újdonsággal. A karácsonyfa sem olyan egyszerű, kis feldíszített fácska, neeeem. Képzeljétek Advent első napján, kaptál egy fenyőfát, majd attól a naptól kezdve lehetett ajándékokat küldözgetni egymásnak. Mit csinál a farmtársadalom ilyenkor? Vadul elkezdi küldözgetni az ajándékokat. Majd a megadott módon bepakolja azt a "fa alá". A következő módon: klikk ajándékra, fenyőfa csillogni kezd majd elnyeli ajándékot. És klikkelgetsz buzgón, majd egyszercsak eléri az ajándékok száma a húszat és a fa hopp nő egyet és megjelennek rajta díszek... Innentől persze nincs megállás, mint az őrült kezded gyűjteni az ajándékokat. És ez még nem minden, gondolom nem csak engem érdekel, hogy mi van a kék, piros, zöld, pink és barna csomagokban. Mikor lehet kinyitni? Na mikor? Terrrmészetsen 24-én.
Őszintén mondom, hogy fogalmam sincs, hogy adom be itthon, hogy én 24-én farmozni fogok. Majd belopom a laptopot a klotyiba és előadok egy komoly gyomorrontás színdarabot, ami hosszú időre nem engedi elhagyni a WC-t. És talán annyi idő alatt kitudom bontogatni az ajándékokat.
Addig is várom, hogy "megérjen" a feldíszített fenyőfám és hogy az ellófrált és befogadott bikám segítségével megszülessen az első bocikám :))).

6 megjegyzés:

Cat(harine) írta...

Ááá, én csütörtök óta farmozom... Mint egy hülye... kolléganő otthon már a gyereknek sem ad vacsorát, míg le nem szüretelt. Nekem nincs fenyőm. :( Nem tudom mi alá betenni az ajándékokat. :( Szomszédom is alig. Pedig fenem a fogam a kis tóra, olyan jól mutatna az ajándékba kapott pihenőm és pálmafám alatt :D

Erika Antal írta...

Szia Cat(harine)! Megtiszteltetés számomra hogy a függővé válás első, bizonytalan lépéseinél már jelen lehetek. Ha gondolod vegyél fel Facebookon és amiben tudok segítek, hogy minél hamarabb függő lehess :))). Legelébb is a szomszédoddá válnék :)

Cat(harine) írta...

Jaj de jó... kereslek, de van vagy 4 Antal Erika... 2-nek nincs képe, egyikük Nyíregyházi. Melyikük vagy??? :D

Erika Antal írta...

Szerintem Erika Antalként vagyok fent és ugyan ez a képem (mint egyetlen normális) mint itt. Ha nem találsz szólj!

Cat(harine) írta...

Azt hiszem, megvagy :)

Cat(harine) írta...

Kérsz még egy bikát? Most találtam.. :D