Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. június 10., szerda

Nem ezt akartam

Gondosan elterveztem, hogy akkor MA megírom a nagy összegző bejegyzésemet az ASSIST ösztöndíjról. Fel is hívtam Csibét, hogy úgy ossza be az idejét, hogy ha hazaérek szeretnék a géphez menni. Gyanúsan hamar belement a dologba, majd kibökte, hogy reggel óta nem tud csatlakozni az internethez.
Így vacsi után fel kellett hívnom a szolgáltatót, hogy mi a hiba. Ez majdnem 3/4 órámat elvette. A " a kezelő jelentkezéséig türelmét kérjük " szöveget kb. 500x hallgattam végig. Elolvastam 2 hosszú cikket és a végén már nem voltam annyira türelmes, de disztingváltam. Ennek ellenére sem intéztem végül semmit. Majd Bendi 2 perc alatt megoldotta a dolgot. A ruterral volt valami bibi. De mire mindezt végig zongoráztuk, addigra elszállt az ihlet. Így most csak a bejegyzés tervéről tudok beszámolni.
Csuri után azt hiszem 2 nappal megérkezett Anna (az ő blogját talán olvastátok) és ma hazajött Balázs és Ági is. Ágiról nem hallottatok Ő nem vezetett blogot. Ha jól tudom Solt már a szüleivel van és Márk lesz az utolsó, aki 15-16 -a körül érkezik haza. És onnantól ez az ASSIST év hivatalosan is lezárul.
Talán említettem, hogy meghívtuk a szülőket, gyerekeket és Andiékat egy nagy záró bográcsozásra 27-én. Erről az eseményről is természetesen beszámolok majd. Terveim szerint az idei két nyertest is szeretném a körünkben látni, de még nem volt érkezésem meghívni őket. Remélem ráérnek majd. Szerintem ez nem az az összejövetel lesz, ahol feszengve ülünk, hogy mi legyen a téma. Nagyon várom már.

Csibe egyébként jól van. Belakta már a lakást. Túl van az első muffin sütésen és holnap megírja az első témazáró dolgozatát is. Valamit tuti elállítottak Csibe belső szerkentyűjén, mert tegnapelőtt azt mondta, hogy már alig várja, hogy tanuljon. Nincs ehhez hozzászokva, hogy már majdnem két hete csak immel ámmal kellett tanulnia.

Bendegúzzal továbbra is fantasztikusan kijönnek. Szóval egyelőre élvezkedek. Az ígért bejegyzéseket pedig, amint lehetőségem van rá pótolom.

2 megjegyzés:

Vivi írta...

Június 27...szerintem a legszebb nap :D Akkor van a szülinapom.Na,de a lényeg,hogy minden rendben van nálatok.Az összegzőt nagyon várom már.Remélem jó hosszú lesz.

Unknown írta...

Te jó ég! Nem lehet, hogy elcserélték ezt a gyermeket odakint?? Vagy elvitték az UFÓ-k és átállítottak rajta valamit?
Vagy még rosszabb: leklónozták!!! És persze a klónt küldték vissza véletlenül. (Vagy direkt?) Miközben az igazi dúl-fúl magában valahol, és az őt vizsgáló tudósokat idegesíti...
számos ötletem van még... Érdekel? :))
klónod