Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. június 18., csütörtök

valaki mondja meg...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ segíííítséééégg!!!! Valaki mondja meg, hogy csináljam? Elkezdődött a nyári szünet és ez mindig is nagyon várt ámde kényes időszak volt nálunk. Ilyenkor ugyanis majdnem minden este kupleráj fogad itthon. Néha rendet raknak, beteszik az edényt a mosogató gépbe, de alapvetően... ne is említsük.
Nem tudom, mit csináljak, már próbáltam szépen , csúnyán, nem megy sehogy. Persze amikor meglátom a szanszét hagyott cuccokat én se leszek az a fejét körbemosolygó anyuka, olyannyira nem, hogy már unom a saját magam morgását. Mit csináljak? Kötözzem oda őket egy székhez, karnyújtásnyira az enni és innivalótól? Várjam ki a "majd-ot" ? Zárjam ki őket a házból , amíg haza nem érek? Vagy, nem is, inkább bezárom őket a saját szobájukba! Vagy írok azoknak az angol nannyknek, akik valamelyik égi csatornán helyrerakják a büdös kölkeit, hátha nekem is segítenek.
Melinda! Kímélj meg az "ezt már korábban elcseszted" megjegyzésektől. Tisztában vagyok vele, hogy korábban kellett volna a korbács után nyúlnom, de nekem MOST kell ezt a problémát megoldani. Az elromlott fog helyett is lehet protkót csináltatni, tuti, hogy ennek is van ellenszere, csak én nem jövök rá, hogy mi az. Várom az ötleteket.

8 megjegyzés:

Csilli írta...

Mivel a kérés Melindának szólt, ezért én - nagy egyetértésben - nyugodtan megerősíthetem: "ezt már korábban elcseszted!":)

Erika Antal írta...

Jaj Ceci, megfeledkeztem arról, hogy most már Te is csatlakoztál az olvasótáborhoz. Legközelebb Téged is beleveszlek a felszólítottak közé. Egyébként köszi, hogy megerősítetted, amit amúgy is tudtam, valami használhatóbb esetleg?????

Csilli írta...

Mondanám, hogy lépj fel erélyesebben, és csapj oda az asztalra, de tudom, hogy szerinted nem minden fehér és fekete.
Apropó, mikor veszett oda az anyai tekintélyed?......

Erika Antal írta...

Tekintély??? Nálunk a tekintélyelvűség addig működött, amig nem lettek önálló gondolataik. Azóta demokrácia van!!! Az észre próbálunk hatni, na jó néha zsraolással a szívre :)))). Hát úgy tűnik ez a fajta demokrácia is felemás, van amelyik területen működik és van ahol nem. Na jó elgondolkozom a diktatúra bevezetésén :))))

Vivi írta...

Nálunk ez úgy működik,hogy a bátyám semmit nem csinál,csak belepakolja a mosogatóba a tányérját,poharát. A húgom még kicsi (11 éves),így ő is kiesett.Maradtam én...Volt idő amikor nem segítettem én sem,volt is itthon belőle vita,de azóta már beláttam,hogy jobb ha segítek.Így szent a béke. :D Nincs veszve még szerintem semmi.

Erika Antal írta...

Vivi! Némi reménnyel tölt el a kommented :))).

N.E. írta...

Nekem is van néhány javaslatom.

1. Olyan ismerőst kell hívni, aki előtt ciki a kupleráj, ezért igyekeznek rendet rakni.

2.Kedvenc időtöltés- nálunk a számítógép, ezért amíg nincsenek végrehajtva a kitűzött feladatok,ami természetesen nem elérhetetlen, addig nincs gép.Nálunk a szülők által ismert jelszóval lehet csak a számítógépet használni.Eddig ez működött a legjobban.

Csilli írta...

Ez a számítógépes megvonás tetszik! Tudom, hogy ez neked túl drasztikus és feszegeti a demokrácia határait, de azért megfontolhatnád, ha tényleg eldurvulna a helyzet:)