Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. február 11., szerda

Bendegúz, kézilabda, hidegháború

Bendegúz újabban a kézilabda felé kacsingat. Azt nem állítanám, hogy ez az elhatározása atomháborús helyzetet szült itthon, de tény, hogy némi hidegháborús érzésem van, amikor ez a téma előkerül.
Talán már korábban említettem, hogy Bendi decemberben azzal állt elénk, hogy akkor ő inkább kézilabdázna, mint focizna. Nem tagadom apróbb dolgok miatt időnként leordítom a gyerek fejét, de nagy horderejű dolgokban igyekszem megőrizni a hidegvéremet. És ugyebár a sport és annak minden hozománya nálunk különös súllyal esik latba. Már akkor gyanítottam, hogy bizony a következő időszakban én leszek a követ, a tolmács, a békebíró és minden, amit az éppen felszínen lévő indulatok megkívánnak.
Elsőként annyit kértünk, hogy ne dobjon oda mindent (9 év foci) egy -talán -hirtelen fellángolásért, ezért, ha fárasztó is egy ideig járjon le mindkét edzésre, aztán meglátja, hogy melyik mellett dönt. Ezzel Bendi elkezdett kézizni. Egyelőre úgy tűnik szereti. Esténként, amikor beül az autóba lelkesen mesél, ellentétben a focival, ahol állandó a morgás. Már az igazolását intézi és ha minden igaz jövő héten már éles meccsen is játszhat. Ez, állítólag nem megszokott, hogy ilyen hamar leigazolnak valakit.
És eközben az apukája? Igyekszik hősiesen tartani magát, bár eleinte a tőle megszokott módon reagált, megsértődött. Igen, az első hetekben akadtak feszültségek, remek volt a két fiú között közvetíteni. Tomka, sajnos nem volt átlagos tini, tudjátok ő olyan rendes gyerek volt. Velem ellentétben, aki ugyan nem voltam egy égedelem, de azért okoztam némi fejfájást a körülöttem lévő felnőtteknek. Így tehát ő nem tudhatja, hogy ha most karikába hajlunk, Bendi akkor sem fog focizni, ő azt hiszi, hogy ez még egy visszafordítható folyamat. Igen, ez benne van a pakliban csak nem úgy, ahogy azt ő elképzeli. Az első megsértődés hullám alkalmával elmeséltem Tomkának, hogy szerintem örülnünk kéne, hogy Bendi NEM abba AKARJA HAGYNI a sportot és nem bulizni kezd el és nem cigizni, hanem csupán egy MÁSIK sportot választott magának. Igen, persze, tudom, kicsit késő már, és ép elméjű ember nem dob oda 9 évet alig a cél előtt, de mi mindig azt mondtuk, hogy nem élsportolót akarunk belőle, hanem csupán azt szeretnénk, hogy le legyen foglalva és mozogjon. Erre meg tökéletesen megfelel a kézilabda is.
Szóval első körben megpróbáltam megvilágítani, hogy nem a világ vége érkezett el, csak fiú gyermekünk is bontogatja a szárnyait és megkértem, hogy ha lehet támogassa ebben a sportban is Bendit, mert nagy szüksége van rá.
Azt szeretem Tomkában, hogy ha első kanyarban meg is sértődik (persze most is ez történt), azért elgondolkozik a dolgon és ha úgy véli van igazságom, akkor képes változtatni. Úgyhogy már voltak közösen a választott csapat meccsén, igaz az edzését még nem tudta megnézni, de, ami késik nem múlik.
Most éppen azon vagyok, hogyan tudnám rávenni, hogy játsszunk nyilt lapokkal a foci edzőjénél. Mivel amúgy is egy elég gyenge bajnokságban vesznek részt, nem hiányozna talán annyira a csapatból Bendi (persze lehet, hogy ezt csak én gondolom így a szőke nő :) ). Ezért azt javasoltam Tomkának, mondja el az edzőnek mi a helyzet és kérje meg, hogy üljön le Bendivel, mondja el ő, mint szakember, hogy ha marad akkor kb. mire számíthat, meddig juthat el. Majd hagyjuk egy pár hónapig a foci edzéseket és nyár végén döntse el Bendegúz, hogy mit akar, annak tudatában, hogy ha otthagyja a focit, akkor milyen lehetőséget hagy ki.
Hát ezt első kanyarban megvétózta, úgyhogy most csendben figyelem a fejleményeket és igyekszem nem összetéveszteni, hogy melyik nap, melyik pályához, hányra kell Bendiért mennem.

11 megjegyzés:

eniko írta...

eeeeeeeen ocsem.

eniko írta...

Jaj Anya megtalaltam a tokeltes facebook group-ot neked (es Apanak, he ertene mirol beszelunk). :D
"I Dont care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass."

eniko írta...

ANYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (bocsi, hogy kommentben kuldok barom uzeneteket amugy, de ez az oldal van nyitva, es lusta vagyok gmailre atmenni, MEG AMUGY SURGOOOOS)

MIERT MINDIG VELEM TORTENIK EZ????? Faj a fogam. Gondolkoztam mi a tokert faj. Jo, nezzuk meg a tukorben. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA es mit latok??? No bolcsessegfogam. MIERT MINDIG PONT EEEN?

Ja, es ma valaki punched me in the face a meccsen, es every time i push my nose az egesz fogsorom hurts! Crap...its not even funny!

Erika Antal írta...

Jaj Csibikém Te szegény, persze nem csodálkozom, hogy a bölcsesség fogad is elkezdett nőni, az is kikívánkozik demonstrálva, hogy lám lám az én "gazdám" milyen okos :))
A nép gyógymód (egy kupica pálinka) lenne a legjobb, fájdalom csillapító és hangulat javító hatása miatt, mivel ez ott nem járható út, ha nagyon gáz menj el vele orvoshoz:
1. sztem a biztosítás fedezi, hiszen erre aztán tényleg nem lehet ráfogni, hogy itthon kezedett el nőni.
2.nem akarom rád hozni a frászt, de ejtenek rajta egy kis vágást és máris könnyebb lesz.

ma gép mellett vagyok.

puszi Anya

Unknown írta...

Szia Csuri!

Az előbb ideírtam neked egy hosszú kommenteta bölcsességfog problémáiról, de rájöttem, hogy azt mind nem akarod hallani, így inkább kitöröltem.
Habár emlékeztetnélek az én két évvel ezelőtti állapotomra (eltört állkapocs, szájzár...) de ezen kívül azt ajánlom, amit anyád: vágjanak rajta egy kis rést, ami ugyan utána kicsit még fájni fog, de közel nem úgy, mint a fogad.
És rágjál rajta szegfűszeget, az jót tesz.

Unknown írta...

Ja, igen, Bendegúz-téma:

Tudom, h nálatok ez egy tragédia, h nem focizik a kiskorú, és kilenc év és hasonlók, de lássuk be, neki azért kell megszállottan focizni, mert Tomka annak idején szeretett volna, de nem jött össze.

Én 6 év RSG-t hagytam ott kb ebben a korban a modern táncért, és nagyon nem bántam meg.

Benid legyen kitartó, és ha sikeres lesz a kéziben, meg élvezni is fogja, akkor Tomka is megbékél, hiszen imádja azt a lakli kamaszt.
Majd belátja, hogy nem Bendinek kell beteljesítenie az ő vágyáét.

Amikor majd hentesnek adja a gyereket, megint fogjál gyanút!!
Klón

Erika Antal írta...

Ja Csibe és a LÉNYEGGEL még nem is ijesztgettelek! Örülj, ha nem kapsz szájzárat a fogadtól, ugyanis még az is benne van a pakliban. Édesapád, akitől úgytűnik örörkölted ezeket a fog problémákat átélt már ilyet... és akkor még kaja sincs :(, szóval menj el ahhoz a dokihoz. Úgyse láttál még XXI.sz-i fogorvosi rendelőt :))).

Névtelen írta...

Ma feladtam a CD-t New Jersey-be.Ígértem,hogy megírom mennyibe került. 50 HUF volt a bubis CD boríték.Cd+egy levél volt benne. 100g alatti volt. Ha csak így adom fel 500HUF.Ajánlottan már 1200Ft,plusz légiposta,ami igen olcsó,40Ft. Cakumpakk 1240Ft -ot fizettem a Postán.Többre számítottam. Vivi

Erika Antal írta...

Szuper, ez akkor tényleg nem volt vészes. Ide a szomszéd utcába ajánlva 400,- Ft körül van. Úgyhogy lehet, hogy jobban megéri a tengeren túlra küldözgetni :)

Névtelen írta...

Igen,érdemesebb.Ja,ezt még nem is meséltem....FedEx-el küldtek nekem envelop-ot ámerikából.$11-t fizettek.Én is így akartam küldeni egy fontos papírokkal teli levelet,ám nekem majd' 20.000Ft-os árajánlatot adtak. :) Vicces... Vivi

Névtelen írta...

Ja,de azok a papírok csak nekem voltak fontosak,hogy időben odaérjen.Semmi extra titkos,üzleti cuccot nem tartalmazott.Ohne biztosítás. Na,de most már csöndben maradok.:) Vivi