Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. február 1., vasárnap

Malaccal teljes.

Már február van. A máskor vége hossza nincs január most hamar elröpült. Remélem hamarosan jön a tavasz. Most annyira nem kedvelem ezt a szürke telet. Semmi kedvünk kimozdulni itthonról, hacsak nem muszáj. Mivel tegnap nem volt muszáj, így családi TV-zést rendeztünk. Kivételesen most én is leültem a készülék elé.
Az történt ugyanis, hogy a szombati szokásos népkonyhai főzőcskézés nyomait igyekeztem eltüntetni, miközben hallom, hogy Tomka teljes extázisban óbégat a nappaliból, hogy menjünk már mert iiiisteni műsor van a Duna TV-n. Komolyan olyan "annnyjuk gyere máá, nézd mi megy a Tv-ben" feeling volt. A lényeg, hogy bejegyzés címével megegyegyző című műsor kezdődött, ami egy csapatról szólt, akik egy ormánsági faluból Vajszlóról neveztek be a 2008-s Napkoron megrendezett böllérversenyre. Gondolhatjátok, hogy az én uram totális extázisba esett a téma láttán. De őszintén szólva nekem sem akaródzott felállni a TV elől. Cigányok alakítottak egy böllér csapatot és őket kísérte a kamera végig, egészen onnan, hogy megvették a kismalacot, kiválasztották a csapattagokat a verseny utánig (ahol megjegyzem második helyezést értek el). Amellett, hogy valóban rendkívül szórakoztató volt, megható is volt, ti. nem a sötétség sütött a filmből, hanem az egyszerű emberek lelkesedése. Gondolom nem kell ecsetelni milyen környezetben játszódott. Az egyik csapattag, egy öreg ember, akinek a tűzrakás volt a feladata, pl. elmesélte, hogy egyszer 1 liter 8 deci pálinkát ivott meg, amitől természetesen matt részeg lett de a pálesz felgyulladt benne. Nagyon vicces volt, amilyen derüvel képes volt erről mesélni. Aztán a csapat egyetlen női tagja, ahogy örült annak, hogy "eltévedtek", az történt ugyanis, hogy 2x mentek át a Lánc-hídon, így tovább nézgelődhetett itt Budapesten, ahol tán még sose járt.
Gondolhatjátok, hogy az én drágám, milyen remekül szórakozott ezen, és őszintén szólva nekem sem jutott eszembe szörnyülködni a látottakon. Amint vége volt a műsornak, szinte felkergetett ide a géphez, hogy nézzem meg, mikor lesz idén a böllérverseny... hát sajna lemaradtunk január 17-én volt. De már beírtuk a naptárba december elejére, hogy "Böllérverseny, szállás foglalás". Csibikém érnek a családi programok!!!!
És ha nem lenne elég a disznóságokból, jövő héten terrrrmészetesen ott a helyünk a Mangalica fesztiválon... és azt hiszem idén nem úszom meg, hogy egy igazi állatvásárt is meg ne látogassunk. Úgy érzem el kell ezen gondolkoznom, nem öltött-e ez a disznó imádat túl nagy mértéket az én drágámnál? Aztán valami Kaffkai átváltozáson megy át és egy este egy termetes disznó vár már csak itthon az én Tomkám helyett.

1 megjegyzés:

Pilot írta...

A cocafesztiválon találkozunk! :)