Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. február 16., hétfő

"tábori" kórház

Mit mondjak rrrremek hétvégén vagyunk túl. Többször eszembe jutott, hogy valószínűleg ez az a bizonyos eset, amikor Isten nem bottal ver. Jó elismerem, lehet, hogy nem kellett volna az a pikírt megjegyzés MAMA ebédmeghívásáról a "rövid hírek" közé...de tudjátok mit, megérte (pfúúj gonosz vigyor).
Szóval a lényeg, miközben két ebédmeghívásunk volt hétvégére, garantált a dugig zabálás, addig én mindkét napon egy-egy tányér üres húslevest bírtam magamba erőszakolni, míg Bendegúz még ennyit sem. Az történt ugyanis, hogy én szombat reggelre gyomorgörccsel ébredtem, ami aztán a nap folyamán nemhogy elmúlt volna de éjjelre kifejezetten kellemetlenné vált. Bizonyára nem voltam kellemes hálótárs, kb. óránként vonultam el a mellékhelységbe, ahol a következő fél órát töltöttem, így a csütörtökön beszerzett legújabb könyv egyikét már szinte magam mögött tudhatom. Ennek a mozgalmas éjszakának vasárnap az lett az eredménye, hogy gyenge voltam, mint a nyári harmat. Tehát a két nap 70%-t ágyban töltöttem. Komolyan mondom már ki vagyok magamtól, nem vagyok én hozzászokva ennyi gyengélkedéshez.
A Bendinek meg feltörte a fogszabályzó a száját, így egy kisebb műtéttel eltávolította a kiálló vasdarabokat onnan, ahova nem voltak valók, de ez már nem segített. Se beszélni, se enni nem tudott. És ha ez nem lett volna elég , vasárnapra olyan náthás lett, hogy az a bizonyos és a nyála összefolyt.
Ugyan ápolásra nem szorultunk, mindketten elvoltunk a saját nyomorunkkal, de igazán nem mondhatjuk, hogy jó társaság lettünk volna Tomka számára. Azt hiszem vasránap este mintha már egy kicsit sérelmezte volna, hogy ővele nem foglalkozik senki és a felénk irányuló sajnálat mellett némi szemrehányást véltem felfedezni a hangjában, amikor arról panaszkodott, hogy ő bezzeg milyen árva itt ebben a nagy, göthösökkel teli házban.
A helyzet, annyiban változott, hogy az én látogatásaim ritkultak a ház legkisebb helységébe, Bendi viszont lázasan fekszik Anyuéknál. Majdcsak kitavaszodik végre és elmúlik ez a nyavajatörős időszak.

1 megjegyzés:

eniko írta...

figyelj Anya most szivatsz? sztem valami problema van a szamlaloddal...tobb mint 79 nap van hatra.........


Ahhahahaha ok nvm (nevermind)...at volt allitva a datumom marcius 22-re...hallod majdnem szivinfarktust kaptam...mondom WHAT???!!! Neeem, ez nem letezik.

Amugy arra a dontesre jutottam, hogy legyszives tuntesd el a szamlalot, kulonben nem fogom tobbet meglatogatni ezt az oldalt.

Koszi :)