Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. október 5., hétfő

Selejt

A selejt én vagyok. Alig telt el pár hét és én máris újra göthös vagyok. Igaz, ebben most Tomka a ludas, de nagyon. Ő cipelte haza a náthát. Azon se lennék meglepve, ha az a bizonyos kétbetű kétszám vírus lenne, amit eleinte a konnektor orrú négylábúhoz kötöttek. Ezt azért gondolom, mert én nem vagyok egy lázas típus, amikor például suliba jártam, akkor is mindíg olyan peches voltam, hogy ha belázasodtam szökőévente egyszer , az tuti hétvégére esett. A lényeg, hogy most úgy tűnik sikerül lázat is produkálnom, ráadásul nem a szokásos nátha ütemterv szerint haladok, hanem annál egy kicsit gyosabban. Tegnap még embernek néztem ki ma meg már....
Ha nem az irodában terjeszteném a kórt, és nem néznék ki mérhetetlenül hülyén, hát biza én bedugtam volna az orrom, mert kb. 100 pézsé bánta ma az ittlétemet.
Valaki egyszer azt mondta, hogy az irományod első bekezdését akár ki is lehet húzni, mert az csak a ráhangolódás, nos ez most fokozottan igaz, ugyanis csak azért ragadtam klaviaturát, hogy elmondjam, ugyan lenne mit írnom, de most el vagyok foglalva a krumplinagyságúra dagadt orrom karbanatartásával. Szóval egy kis türelem és jön az új bejegyzés.

4 megjegyzés:

Cat(harine) írta...

Nálunk van, aki már kétszer lett náthás, úgyhogy mi már a melóhelyen a H2N2 új verziónál tartunk szerintem.
A lázzal nekem is "pechem" van, ha belázasodom, én nem bírok felkelni, beájulok. De ez még kb. kétszer fordult elő, amúgy mindig lábon hordom ki, és közben természetesen terjesztem. :p
A vizsgához gratula! Hidd el, hogy körülbelül az első 5 szó után levágják, hogy ki tanult és ki nem. Én a tanár könyvéből idéztem, mire elvette az indexem, és közölte, "maga miket nem olvas a szabadidejében...":) Persze jeles. Egy másik alkalommal úgy vizsgáztunk, hogy minden egyes jegyhez bizonyos számú szakirodalmat kellett elolvasni. A jelest kevesen vállalták be ebből a tantárgyból, mert azért keményen szívatott a tanár. Nem is mentem csak a négyesért. Szerintem viszont elszámolta a szakirodalmaim számát. Feltett néhány olyan kérdést is, ami összefüggésekre vonatkozott, és közölte, hogy oké, megvan a jeles. Én meg persze nem szóltam egy szót sem... :p
Néha hiányoznak azok az évek. :)

Cat(harine) írta...

Jaj, és persze jobbulást! :)

Vivi írta...

Jobbulást kívánok! Nálunk Fanni volt múlt héten beteg.Végtagfájdalom,láz stb..A doki nem küldte el H1N1 tesztre,mert enyhe lefolyásút kapott el.Azt is mondta a doki,hogy jó lenne,ha az egész család átesne rajta. :D Hát ez nem jött össze.

egy blogolvaso írta...

Jobbulast! :)