Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. április 4., szombat

Egy "őszinte" vallomás

Elismerem, a tegnapi házi feladat bemásolása, egy övön aluli kísérlet volt pontszerzésre. Éjszaka eszembe jutott ez és volt egy pár kellemetlen percem emiatt. Visszaéltem a türelmetekkel, ha jelzitek, hogy tüntessem el, leveszem az irományt. DE!!! Most még egy ennél is nagyobb és csúnyább merényletet készülök meglépni ellenetek. Mesélek is meg nem is.
Elmesélem, hogy eléggé szorult helyzetben vagyok, mert errefelé is történtek dolgok és arrafelé is történtek dolgok, amit szívem szerint (és a magamnak felállított blog szabályok szerint) megosztanék veletek, de akkor egyrészt nagy meglepetéseket rontanék el vele, másrészt megszegném az ígéretemet. Így abszolút gusztustalan marketing fogásként megígérem nektek, hogy mesélni fogok nektek mindenről, ami a napokban történt itthon és Amerikában egyaránt (egymástól függetlenül), az érzésekről és mindenről tudomást szereztek de sajnos MOST a türelmeteket kell kérjem.
Igen, abszolút jogosan lehet kővel hajigálni, hogy akkor egyáltalán miért hozom fel a témát. Ennek egyszerű a magyarázata, mert alig bírom tartani a számat :)))). Lehet, hogy előveszem a 40 éves nyuszogómat és amig nem vagyok képes uralkodni magamon, addig neki mondom el naponta többször. Ha megtudjátok bocsájtani ezeket a lépéseket, akkor maradjatok még továbbra is velem, hiszen lesz még itt mit mesélni :)))

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Tehát nem elég, hogy nem kapok több értesítést, még el se mondod a szupertitkos dolgokat??
Nem tudom, ki az a nyuszogó, de státuszából ítélve én isteni nyuszogó vagyok!!!!
Ja, bosszuból nem küldök képet az új hálószobánkról...
Klassz lett...
M.

Erika Antal írta...

Drága Klónom! A barátságnak vannak nehéz pillanatai, melyek próbatételek :))). Ez most az a pillanat, de sztem menni fog nekünk. És bár megesz a fene, hogy lássam, milyen környezetben hajtod nyugovóra a fejed, azért még kibírom 20-ig, akkor viszont semmi és senki nem tarthat vissza, hogy be ne lépjek féltve őrzött szentélyedbe:)))
puszállak :)))

ui: na jó, hogy enyhítsem a bűnömet kapsz majd tőlem egy ránctalanító krémet :))

kisrumpf írta...

Üdv a nyuszogónak. Az enyim a polcon pihen a többi "nyuszogó" között, s a zuram még nem tudja, hogy melyik "nyuszogót" viszi magával majd Bp-re hamarosan.

Nem ér szupertitkos dolgokkal izgatni a zembert.

Türelmes vagyok - türelmes vagyok - türelmes vagyok - türelmes vagyok (egy frászt) de most már kivárom!

Unknown írta...

na, most tényleg: a nyuszogó az akármilyen selymes bundájú kitömött jószág lehet, akit magunkhoz szorítva beledurmoljuk a legféltettebb titkunkat?
Akkor nekem élő nyuszogóim vannak...
M.