Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. április 5., vasárnap

Védő beszéd Balázsért

Ma felébredvén a szokásos körömet róttam a neten. És Balázs blogjánál, mint mindig most is olvasgattam a kommenteket (is), melyben többen megemlítik a képekkel való zsarolást, mint nem szép dolgot. Bár ő bizonyára nem igényli én mégis szólnék pár szót a védelmében.
Hasonló cipőben járó bloggolóként, engem is esz a fene, hogy vajon kinek, kiknek pötyögök itt, kik olvasnak, miért, és tetszik-e nekik, amit írok. (ember hiúság a neved). És ezt igyekszem is mindenféle furfanggal meg tudni: szavazások, vélemény kérések stb. De az olvasó nem adja ám könnyen magát rejtőzködik, amíg csak bír :))). Azt hiszem a különbség ezen a területen csupán az életkorunkból adódó tapsztalatban van. Gyanítom, ha ennyi idős lennék, mint Balázs és lenne egy ilyen ütős adu, mint a guatemalai képek a kezemben... hát tuti nem hagynám ki a ziccert. Ne haragudjatok rá ezért, és adjátok át ezt az üzenetet azoknak is, akik csak őt olvassák :))).

Bááár ha meggondoljuk, hogy korábban azt írtam, hogy nem szégyen az ifjúságtól tanulni, és a tegnapi bejegyzést aduként fogjuk fel, akkor most lehet, hogy azt kéne csinálnom: aki ír egy kommentet, annak megsúgom az elmúlt napok történéseit...:))))

A felhívás nem komoly csak a játék a gondolatokkal, a mesére még várni kell... mert sajnos ma már nem vagyok oly' heves, és meggondolatlan, mint korábban.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Erika!
A vedobeszed szep volt. Meg szeretnelek nyugtatni (bar nem hiszem, hogy raszorulsz) szerintem nagyon sokan olvassak a blogodat, Enikoet, Balazset es Moniet is (en legalabbis), erdekesek, nekem mindegyikotok stilusa nagyon tetszik, csak tudod "az olvaso nem adja konnyen magat, rejtozkodik, ameddig csak bir." :o) Kellemes napot, Erzso

Erika Antal írta...

Kedves Erzso! Köszönöm a biztató szavakat (a kölkek nevében is, mert nem biztos, hogy ők nagy hirtelen ennyire illemtudók lesznek :) ), és hogy a kedvünkért feladtad a rejtőzködést. Remélem még sok örömet szerzünk az irományainkkal.

Erika

Unknown írta...

én is olvasok, én is olvasok!! habár most vonták meg tőlem az emlékeztetó emaileket.
de azért olvasok...
bio-nyuszogó