Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. április 22., szerda

Haladékot kérek.

Ugyan szerda van, de kérek még egy kis türelmet. Nincs ma már agyam értelmes bejegyzést kreálni.
Azért, hogy mégse maradjatok beszámoló nélkül ide másolom Csibe reakcióját a tegnapi rövid hírben megjelent piros betűkre:

"LATTATOK A SZAMLALOT?"
"Igen. kosz." "Es Ti LATTATOK A FEJEMET AMIKOR EZT OLVASTAM?"
"...nem."
"Addig oruljetek, en lattam." <-- persze mert ott is a tükör a szobájának a legfontosabb felszerelése :)))) és véletlenül pont éppen belenézett, amikor olvasta a bejegyzést :)))

És még örültem, hogy ilyen finoman reagálta le és nem volt semmi ANYAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Ahogy az máskor lenni szokott.
Persze tegyük hozzá, hogy én is csupán illemből jeleztem az idő múlását, nem szívesen okoztam neki bosszúságot. Valahogy úgy vagyok vele, hogy az egyik énem alig várja, hogy hazaérjen. A másik énemnek pedig ugyan olyan rosszul esik, mint Csibének, hogy már csak 48 nap van hátra.
Még jó ha nem leszek skrizofén ennek a 10 hónapnak a végére...talán már megúszom.

1 megjegyzés:

eniko írta...

hallod Mum, en lennek az elso ember akinek ket anyja van ha skizofren lennel :D way to go :D