Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. szeptember 3., csütörtök

Markotabödöge

Ma két bejegyzést is írok. Este híradót néztünk "Markotabödögén kátyús az út" szólt a hír. Ha nem is ez volt a főhír , de azért komoly bejátszást szenteltek neki. Bevallom töredelmesen, hogy akkorát röhögtem. Tomkával még ragoztuk is a dolgot. Emberek nyomorognak, a politikusok eladják az országot, a hírek pedig arról szólnak, hogy Markotabödögén lyukak vannak az aszfaltban. Azonnal eldöntöttem, hogy ebből bejegyzés lesz. Fentem a "tollam", hogy majd kreálok egy jó pikirt kis irományt.


Aztán rákerestem a neten Markotabödögére és rettenetesen elszégyelltem magam. Micsoda bunkóság kifigurázni egy falut, községet, ami emberek otthona, a világ közepe. Ott élnek, sokan talán születésüktől halálukig. Csinosítgatják a házukat kertjüket. Ráadásul az, hogy fogalmam sincs, hogy merre van Markotabödöge /sőt most, hogy már ötödszörre írtam, le sikerült csak megjegyeznem a nevét/ az nem őket, hanem engem minősít. Nem lehet mindneki olyan szerencsés, hogy egy turisztikai látványosságnak minősülő községben él. Szóval ezúton is elnézést kérek a felmerült puszta gondolatért is. Markotabödöge honlapját itt találjátok.


Ez egy jó út, de tényleg elég ganajul nézett ki a bekötő út :)

Tomka most már alszik, de holnap elmondom neki, hogy Markotabödöge honlapjának galériájában az első kép amire ráklikkeltem egy focipálya volt. Tuti nem úszom meg és le kell mennem vele oda egy meccsre.
Ez a bejegyzés a saját épülésemet szolgálta és remélem Markotabödögének hamarosan lesz új aszfaltútja.

4 megjegyzés:

Csilli írta...

Drága Erám!

Megkönnyebbülve olvastam bejegyzésed második felét! Abban a 'komoly bejátszásban', minthogy - te is észrevetted -, ami nem volt rövid, alkalmuk nyílt azt is elmondani, hogy: 1:az a falu egyetlen bekötő útja, azon haladnak minden nap pl. a gyerekek is az iskolabusszal. 2: Ám mivel az út jószerivel használhatatlanná vált, hetente történnek balesetek. Azt hiszem, én is aggódnék, ha szülő lennék! És azt jóval szégyenletesebbnek tartom, hogy sajnos ilyen állapotok vannak még mindig, még ha Markotabögödén is, és a polgármester nem meri kitenni az EU-s táblát, mert sokkal inkább hasonlít a falu egy balkáni településre, mint azt, hogy egy ilyen anyag lemegy a híradóban.
De amúgy van abban is igazság, amit Te mondasz. Nehéz ügy... Valószínűleg rengeteg hasonló település van még Magyarországon, mégsem hallani róluk a Híradóban, de nem is ez a fontos (felejtsük el gyorsan a jó régi magyar szokást, miszerint az irigykedés, féltékenység és a károgás a lételemünk), és inkább örüljünk és bízzunk abban, hogy hátha ezáltal - mint te is írtad - "Markotabödögének hamarosan lesz új aszfaltútja".

Ja, és ha focimeccsre mentek, vigyázzatok az úton!:)

Csilli írta...

Ja, és majd el felejtettem: pár hónapja 'javították' az utat! Ennyit ért!!! És természetesen a közútkezelőnek 2012-ig biztos nem lesz pénze megcsináltatni! Tudnék javasolni pár dolgot, hogy honnan vonjanak el!:)

Erika Antal írta...

Szia Cecikém! Tudod volt idő, amikor azt gondoltam, hogy a diploma csak egy papír, nem jelent semmit. Ezt most se gondolom másként, viszont a megszerzéséhez vezető úton azért ha elég figyelmes az ember, akkor ragad rá ez meg az. Szerintem ezzel a bejegyzéssel és a kommenteddel ezt be is bizonyítottuk. Mégiscsak volt értelme koptatni a padokat :)).
Na jó, mielőtt beszólsz, én némi lépéshátrányban vagyok veled szemben, hiszen csak második kanyarra esett le, hogy miről is van itt szó :))))

Csilli írta...

Drága Erám!

A "második kanyar" nem a te hibád! Én nézem mindig túl kritikusan a dolgokat és hegyezem ki rossz oldalára a történteket!:)