Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. szeptember 15., kedd

Szülői és egyéb restanciák

Atya világ már megint 5 nap telt el, hogy nem írtam semmit. Pedig van mit. Itt van mindjárt a szülői, amihez volt szerencsénk. Mit mondjak családunk ismét hozta szokott formáját. Azzal kezdődött, hogy míg mások már az első tanítási napra bevitték a bizonyítványukat, nekünk ez természetesen nem sikerült. Az az igazság, hogy Bendi bizonyítványát június 15-én (aznap, amikor kiosztották) jó mélyen elástuk valamelyik polc mélyére, mert ahogy azt már korábban megírtam nem kifejezetten volt alkalmas arra, hogy a komódra kitéve dicsekedjünk vele fűnek, fának minden arra járónak. Szóval a szem elől rejtve volt hosszú hetekig. Persze ne gondoljátok, hogy csupán ennyi volt a bűnünk, ennyit egy szimpla család is elkövet. Mi azonban még ezt is felülmúltuk. A szülői napján ugyanis telefonált Bendi osztályfőnöke. Mivel engem nem ért el így Tomkát hívta, aki azt hitte, hogy a Bendi szórakozik vele és a következőképpen vette fel a telóját: " Kisfiam ne szórakozzál már!" Majd amikor szegény Misi bá' tisztázta magát, szerényen megköszönte, hogy beküldtük a nyolcadikos bizonyítványt, de az iskolának leginkább a gimnáziumi bizonyítványra lenne szüksége. Még jó, hogy nem az óvodai zárópapírokat küldtük be. Na szerintetek? Hogy ültem be a szülőire? Természetesen meghallgattuk a szokásos dolgokat. Misi bá' becsületére legyen mondva igyekezett dicsérni az osztályállományt, majd felírta a táblára a statisztikát:

5,0-és 4,1 között 2 gyerek
4,0-3,1 között 11 gyerek és
3,0 alatt 22 gyerek

hát téééééényleg, milyen egy jó képességű és okos osztály. Ugye nem kell mondjam az én Bendikém a többséget erősíti.
Aztán a szokásos éves tájékoztató kiosztásánál, spontán Petra (Csuri barátnője) apjával házaspárnak néztek minket. Nem tudom miért, igazán nem adtunk okot rá, csak egymás mellett ültünk, még a kezét sem fogdostam :)))). Nem is értem, hogy egyáltalán mit gondolt Misi bá', van olyan süket és perverz szülő, aki a párjával közösen jár szülőire?
Aztán persze sikerült némi szóváltásba is keverednem Misi bá'-val, bármennyire is tudtam, hogy nem neki kellene a nulladik óra miatti felháborodott szövegemet elmondanom, de egyszerűen nem volt más a közelben így ő kapta a nyakába, amit erről az eszement dologról gondolok.... Nem is értettünk egyet... nem is érdekel. Az a helyzet, hogy ez a suli - komoly tisztelet benne annak a néhány kivétel tanárnak - leírta magát nálam amióta az az igazgató, aki. Persze valószínüleg ez kölcsönös, így legalább nem ér senkit csalódás.
Míg én harcos amazonként pislantottam a széllel szemben Bendi szülőijén, addig Tomka és Csuri a másik (Csuri) szülőin ücsörgött. Az én drágám vásárolt egy jegyzet tömböt is, hogy mindenki lássa milyen nagyon felkészült. Majd semmi egyebet, mint a várható költségeket kellett egyre-másra felvinni bele. Kicsit sápatagnak tűnt, amikor az aulában ismét találkoztunk. Azt már csak napokkal később tudtam meg, hogy a szülői alatt lezsírozta Csibe egyik osztálytársával, hogy a srác hoz neki pálinkát, mert, amit a múltkor ama bizonyos nálunk rendezett buli alkalmával megvesztegetésnek szánt igen finom pálesz volt. Ezt már nem is kommentálom, jó hogy nem kokót kért tőle.
Azt minden esetre elhatároztam, hogy az év hátralevő részében Bendi szülőijére Csibe jár majd Csibe szülőijére meg én megyek.
Röviden ez volt a szülői és benne az Antal család.
Még szerettem volna beszámolni egy-két dologról de most mennem kell mert Csibe ragaszkodik hozzá, hogy a töri leckéjét felmondja nekem. Még soha, semmit nem kérdeztem ki tőle, miért pont most kell elkezdenem, mindjárt érettségizik. Persze Bendi soha nem zaklat ilyesmivel, neki nincsenek kétségei, hogy tudja-e az anyagot. Megyek és remélem nem alszom el.

Nincsenek megjegyzések: