Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. november 15., vasárnap

4 hónap

Először is mindenkinek köszönöm az együttérző kommenteket. Jó volt olvasni, hogy nem csak velem fordult elő ilyesmi, ettől még a történet a benne rejlő humoron felül sokkoló volt. De spongyát rá most már csak attól kapok frászt mi lesz a következő húzásom(sunk).
Viszont ma hónapfordulót ülök. Ma van 4 hónapja, hogy Ceci barátnőm küldött egy FarmVille szomszéd meghívót és én elfogadtam. Ma már ott tartok, hogy ki kell tűzzem a dátumot, amikor abba hagyom, mert súlyosbodott az állapotom. Tegnap már arra vetemedtem, hogy papíron tervezgettem a leendő kertemet. De olyan nehéz lemondani róla. A FV működtetői mindig kitalálnak valami tök jót. Most is lehet tyúkólat venni, amibe 20 tikot tudsz bepakolni. Persze ez még nem kunszt, de az már igen (amin halálra röhögtem magam), hogy a csikkenek ülnek szépen sorban, majd megrázzák a feneküket és a következő pillanatban kigurul a tojás az ólból, le egy lejtős pallón és hopp beleugrik az odakészített kosárba. Hát az agyam eldobtam. Már alig várom, hogy mit találnak ki karácsonyra.
Na jó ennyit az én hobbimról. A nagy történések közepette nem is meséltem el nektek, hogy Csibe emeltszíntű angol érettségin volt a héten. Nem tagadom tudtam aludni a vizsgát megelőző éjszakán, nem forgolódtam álmatlanul az aggodalomtól, hogy mi lesz másnap. Csibe hozta is a formáját, eredmény ugyan még nincs, de hamarosan az is lesz. Amit eddig tudunk az az írásbeli eredménye, ami 97 %-s lett. Azt azért még elmesélem, hogy mi volt a témája , ami mellett vagy ellen érvelnie kellett:

" A nukleáris energia hasznosabb a tradicionális energiaforrásoknál"

.... no komment. Elbeszélgetnék azzal a hígagyúval, aki 18 éves korában erről beszélgetett angolul. Van még, aki csodálkozik, hogy a nyelvoktatás olyan sikeres kis hazánkban, mint amennyire ismeretes?.... Nem húzom fel magam, ezt pusztán csak elmeséltem.
Úgy érzem magam, mintha egy KV-zóban ülnénk és én levegő vétel nélkül mesélnék nektek, annyi mindent nem meséltem el mostanában. Itt van mindjárt Csibe meghívása Hálaadásra Beccaékhoz. Nyilván kitaláltátok, hogy nálunk ez sem megy simán. Helyzet következő, keddhez egy hétre mennie kéne, de Csibémnek, még nincs új útlevele, amivel vízum nélkül lehet beutazni USA-ba. Persze már sűrgösségivel beadtuk, de ez plusz 7 500,- Ft-ba került. Ha egészen, és teljesen őszinte akarok lenni, még azt se tudom, hogy van-e repülőjegye? Mert Beccaék állítják, hogy kell hozzá útlevél, én állítom, hogy nem. De még ez sem minden. Csibém szerint elég az útlevelet elintézni, szerinte semmi egyéb nem kell hozzá. Nekem azért az agyam egy rejtett zugában úgy rémlett, mintha kellene valamit elektronikusan kitölteni. Gondoltam felhívom erre Csibe figyelmét. Persze egy egészen enyhécskét le lettem hurrogva. Előttem állt a döntés: szívassuk a csemetét vagy sem.
1. verzió, ha szívatom: hagyom, hogy elinduljon, és a repülőre sem engedik fel a ESTA engedély nélkül
2. nem szívatom, mert akkor azt is megszívatom, aki kifizeti a közel 200 000,- Ft-s repülőjegyet neki: ez esetben én nézek utána az engedélynek.
Gondolom nem kétséges, hogy melyiket választottam. A lényeg, ESTA engedélyt legalább 72 órával az indulás előtt meg kell kérni. Ez a dátum most csütörtök. ESTA engedélyhez kell az útlevélszám, útlevél még nincs. Úgyhogy tényleg kész csoda lesz, ha ez a kirándulás összejön. Majd beszámolok az eredményről.
Kész vagyok elismerni, hogy a körülöttünk zajló események jó része több odafigyeléssel, és precizitással, meg alapossággal meg mit tudom én még mi minden unalmas dologgal elkerülhetőek lennének. Ez esetben azonban egy csomó izgis napból kimaradnánk, nem beszélve arról, hogy akkor miről szólna ez a blog.

1 megjegyzés:

Cat(harine) írta...

Nem tudom, hogy érzelmileg hogyan éled meg ezeket a pillanatokat, napokat, de akiben van ennyi önirónia, és meg is tudja írni... Ráadásul így... Én élvezem. Mármint ahogy megírod. :)