Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. november 1., vasárnap

Halloween szakdogával

Ma meccsen voltam Szokolyán.... egy darabig megint nem megyek meccsre.

Nagy nehezen túl vagyok a takarítás okozta megrázkódtatáson. Ugye az nem normális, hogy egy egyszerű takarítás miatt olyan izomlázam legyen, hogy megelőzve az álmatlan forgolódást fájdalomcsillapítót kelljen bevennem? Gyalázatos a kondim, nincs mese. Tudom, attól, hogy többször leírom, hogy "gyalázatos a kondim", az még nem indul javulásnak, de egyelőre ennyi telik tőlem az ügy javítása érdekében... és különben is kitudja, hátha felfedezek valami kondi javítót, innen a gép mellől :))).

Tegnap a két gyerkőc Halloweeni partin volt. Nálunk készülődtek. Betörők, nyári mikulások, discó pcsák (bocs' ezt tőlük hallottam), meg még kitudja micsodák rohangáltak a házban le és fel. Eközben én megpróbáltam velős gondolatokkal megtölteni a készülő szakdolgozatomat. Próbáltatok már értelmes gondolatokat kifacsarni magatokból miközben lent a nappaliban fradi meccset közvetít egy félőrült spíker, a hátad mögött meg kamaszok hada rohangál Halloweeni jelmezben? Nos még én sem tudom miket írtam, most fogom csak újra elolvasni.
Gondoltam felteszek egy pár képet róluk, de szerintetek képesek voltak akár csak egyet is számomra elérhetővé tenni? Mindegy ez az ő bajuk így nem örökítem meg őket az örökkévalóságnak. Mégis kicsikartam egyet. A jobboldali a Bendi.



Észrevettétek, hogy mostanában nincs egyetlen épkézláb gondolatom sem? Le vagyok ülve, mint az iszap. Mondtam is Tomkának, amíg autókáztunk a meccsre, hogy zsugorodik a lelkem a hétköznapok szürkeségétől. Azt mondta, hogy ő nem nagyon veszi észre, mire én megnyugtattam, hogy ez azért van mert már olyan kicsi (mármint a lelkem), hogy észre sem lehet venni. Kérdezte, hogy egy steak segítene-e rajtam? Mondtam, hogy nem igazán. És ha Dublinba tálalnák? Na igen az már elindítana a javulás útján azt hiszem.
Tudjátok milyen vagyok? Olyan terv nélküli... vagyis ezt célnélkülinek is nevezhetjük? Jó nem a hosszútávú terveket hiányolom, hanem a rövid távúakat, tudjátok, amit úgy lehet várni, hát ilyenek mostanában nem nagyon vannak :(((.
Ha nem akarom, hogy ellaposodjon ez a blog és csupán a saját sirámaimról szóljon sürgősen ki kell találnom valamit. Most el is vonulok gondolkozni, mielőtt a nyavajgásommal elszívom az energiáitokat :)))

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Megnyugtatlak: én tavaly egy alaposabb takarítás után vesegyulladásra gyanakodtam napokig, és orvoshoz akartam menni, mire rájöttem, hogy izomlázam van a porszívózástól!!!
A család egy hétig rajtam röhögött. :))
M.