Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. november 18., szerda

Mire adunk ki pénzt?

Bent a cégnél én vagyok a "pályázatfigyelő". Ez egy rendkívül felelősségteljes és bonyolult feladat. Minden reggel, amikor felmegyek az internetre az első ablak a közbeszerzési értesítő (vagy hogy hívják, még a nevét sem néztem meg annyira utálom) és ott végig kell kattintgatnom a részvételi felhívásokat. Ma egy gyöngyszemre akadtam. Sose fogjátok elhinni mi mindenre adunk ki pénzt és mi mindenre lehet pályázni. Íme a pályázati felhívás címe:

Az államigazgatás egyes központi és területi szerveinél foglalkoztatott köztisztviselők munkahelyi elkötelezettségmérésének lebonyolítása, a mérési eredmények és a fejlesztési irányvonalak és javaslatok elemző tanulmányban történő összegzése


Elhihetitek tudnám kommentálni, jó hosszasan, de ekkora hülyeségre egyetlen szót se vagyok hajlandó tovább fordítani, viszont feltétlenül megszerettem volna osztani veletek a felemelő élményt.

1 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Még mindig nyitva a szám... Azta!