Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. szeptember 3., szerda

Csak egyszer.

Szavaztál már? Nem? Akkor addig nem olvashatod tovább!!! Irány szavazni!!!! Végre egy szavazás, amin nem múlik semmi, ne hagyd hát ki. Kísérletet teszek annak kiderítésére, hogy merre terjed a blogom. Persze most mondhatnátok, hogy a blog írás inkább magadnak szól, igen ez egyrészről igaz, másrészről viszont jó tisztában lenni, hogy mennyi idegen néz be az általam kitárt virtuális ablakon. Nem mintha az adat ismerete titkolózásra késztetne, egyszerűen kíváncsi vagyok, és mivel Csuri egyenlőre nem elégíti ki a kíváncsiságomat, kénytelen vagyok pótcselekvéshez folyamodni. :)).

Ez volt minden "értelmes", ami eszembe jutott ma, mivel semmi különös nem történt. Arra jöttem rá, hogy a web napló vezetése könyörtelenül szembesít a hétköznapok szürkeségével. A mi napjaink a következőképpen alakulnak:

- reggel 1/2 6 ébredés, reggeli, készülődés
- dugóban araszolás
- munka (általában igen vidám hangulatban)
- irány Bendiért az edzésre
- haza érkezünk általában 3/4 7 körül , ki-ki mivel foglalja el magát a fenn maradó 2-3 órában (net, TV, tanulás, torna stb.stb.) Ebből Bendi legritkábban választja a tanulást :))) de ez mostantól nem így lesz.... állítólag.

Szóval, ha fenti algoritmust megszakítja valami, na majd ARRÓL mesélek vagy ha ezek közben valami rém velős gondolat ver tábort a fejemben, aminek megtárgyalása csakis veletek lehetséges :).

S mivel ma fent említett kritériumok közül egyik sem valósult meg, így nem marad más hátra, mint jó éjt kívánni!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nos,én úgy kerültem ide, hogy "hallomásból":) tudom, hogy anya is "nagy dumás":), így gondoltam benézek ide is. Nem igazán bántam meg!!
Edina

Erika írta...

Hááát igen a gének... szegény szüleim szeretnék tudni, hogy én kitől örököltem :))). És köszönöm az elismerést :))