Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. szeptember 21., vasárnap

Egy busy hét záró akkordjai.

Mi sem mutatja jobban, hogy megszoktam a jelenlegi helyzetet, minthogy foglamam sincs mikor beszéltem utoljára Csibével. Ergo, nem tartok nyilván minden másodpercet, ami anélkül telik el, hogy nem beszélünk. Az egy kicsit foglalkoztat, hogy nem lehet-e, hogy ő esetleg szeretett volna beszélni velem, de nem tudott. Eddigi tapsztalataim szerint azonban Csibét nem abból a fából faragták, hogy ha ő beszélni akar valakivel, akkor azt nem oldja meg. Így fogjuk rá, hogy ebben a témában megnyugodtam, ha szeretne valamit, akkor elér. Igaz van egy-két dolog, amit most már én szeretnék vele megdumálni, de az agyamat helyettesítő cetlik mindig nálam vannak. Ja, és Csibe innen üzenem, nincs pénz a számlán, még nem jutottam el a bankig, ne próbálkozz kártyával vásárolni. Tudniillik a múltkor a metrón utazva kaptam az értesítő sms-t, hogy Csibe neten vásárolt a kártyájával... még jó, hogy volt annyi pénz a számlán.

Itthon történt rovatunk: ítthon jó sok minden törtlént, úgyhogy hidegélelem bekészít :))
  • SZERDA: Klassz nap volt, színházban voltunk Incával. A hat hét hat táncot néztük meg Kulka (a meleg tánctanár) és Vári Éva (az örgedő magányos nő) kettősével. Frenetikus a darab. Kőkemény témákat boncolgat, dráma, miközben hülyére röhögöd magad, és amit Kulka alakít.... Komolyan mondom teljesen elfelejtettem, hogy ki játsza, felismerhetetlen volt az a jól megszokott "kulkás" stílus. Olyan homokos volt, mint a huzat. Persze emiatt kimaradt itthon a Haus, de némi vígaszt nyújtott, hogy a magyarhangját, azért élőben hallgathattam :) Egyetlen negatívuma volt az estének, hogy egy létra magasságú pasi mögött ültem, így olyan volt, mintha az egész darab alatt egy kulcslyukon leskelődtem volna :). videó itt, hanggal!! :


  • CSÜTÖRTÖK: este találkoztam a lányokkal a Cactus Juice pubba. Nagyon rendben van az a hely, nézzétek meg igaz a pincér, aki nekünk jutott, eléggé meg volt sértődve, hogy dolgoznia kell, de 6 csajt ez, nem nagyon érdekelt. Jókat röhögtünk, Csilla, remelekelt, mint szokott. Persze suliról kb. 3 percig bírtunk beszélni. Én nem is lettem volna képes tovább hallgatni. Töriből szóbeli vizsgánk lesz, plusz ezen kívül még két szóbeli és a szigorlat, hát nem lenne baj, ha egy halványkával már kevesebbet kéne tanulni. Biztos érdekelne mindenkit, hogy mi volt a téma, de akinek van barátnője az tudhatja, hogy az ilyen csajos összejövetelek témái... hát azok nagyon nem publikusak... a miénk se lehet az.
  • PÉNTEK: ez egy igazán jó hosszú nap volt. Reggel ötkor keltem, hogy beérjek Melindához időben. A kozmetikusánál volt jelenésünk, sminket próbáltunk ki, amit nekem kell reprodukálnom jövő hét szombaton. Volt a kozmetikában egy helyes kis fekete, aki egy laza kérdéssel padlóra küldött, mely így szólt: " Melinda anyukája?", Mármint én? Belenéztem a tükörbe, hát ja, szó se róla, hogy nem aludtam szépre magam a héten... na de, hogy az anyja lennék...Úgy emlékszem képes voltam kultúrált szellemeséggel lerendezni a dolgot... talán , igen, talán a szemem ölt egy icike-picikét. Ez után az incidens után bírtam összerakni korábbi bejegyzésemben említett mondatot. Így már azért megértitek nem?
    Este, Borit, Melinda majdnem gyerekkori barátnőjét kellett felvennem az Árpád hídnál. Már nagyon vártam, mert este ketten könnyebben össze tudtuk dobni a szombati lánybúcsú még hiányzó láncszemeit. Este 1/2 12-re mindennel végeztünk és végre úgy fekhettem le, hogy nyugodt voltam a szombatot illetően. Előtte még bevezettem Borit a " hogyan aludjunk jól, ha 10 fok van a lakásban" rejtelmeibe, majd nyugovóra tértünk.
  • SZOMBAT: Tomka frenetikus volt. Őt kértük meg, hogy játssza el az ébrsztő szolgálat munkatársát. Olyan jó volt, hogy Melindának fogalma nem volt kivel beszél. A következő versikét kellett beolvasnia:

    "Felvirradt a nap, amit annyira vársz,
    eleven útra lépve hozzám eltalálsz.
    Határ menti város nevét ha keresed,
    macska életnyi házban jóbarátod leled.
    Eleven az idő, amikorra várlak,
    jutalmad megvár, gyere csak bátran." /
    ha valakit érdekel a megfejtés elmesélem/

    Ebből ki kellett találnia, hogy nálunk kezdődik a napja. Boriról nem tudott, ő volt az első meglepetés. Itt megkapta a pólóját, amire a nap folyamán férfiaktól aláírásokat kellett gyűjtenie.
    Hát mit mondjak némelyik bőven elég lesz bizonyítékként Gábornak,
    ha válni akar majd.

    Tőlünk ebédelni mentünk, ahol Detka volt a meglepetés vendég és megkapta a következő feladatát: petrezselymet kellett árulnia.

    Az összeget, amit a petruszkókért kapott betettük egy befőttes üvegbe, amire Bori ráírta " Kosztpénz végszükség esetére". Az étterem után újabb borítékot kapott ezzel a szöveggel:

    "Mániásnak tartanak, mert szeretem ezt az utat
    magas ház tetején a glóbusz helyes irányt mutat."

    Irány a Stefánia út. Persze gyalog, hadd gyűjtögesse az aláírásokat. Én meg majd betojtam úgy törte a cipő a lábam. Klassz volt. A Stefánián újabb 4 csaj várt minket. Itt puzzlet kellett kiraknia Melindának, majd megadott szavakból verset kreálnia. Csak, hogy tudjátok nem volt egyszerű helyzetben, ilyen és ehhez hasonló szavakat kellett felhasználnia: cunami, logaritmus, izibe, vasputtony stb. Holnap felteszem a verset, hogy lássátok mit alkotott, tök szuper volt.
    Majd újabb feladvány: hova megyünk tovább. Vissza Melindáékhoz a Rákóczi útra. Ott csak azután léphetett a lakásba, hogy jó hangosan felolvasta a versét. Majd koktélt kellett kevernie egy vázában. Julcsáék, Gábor barátjának felesége és Gábor barátja korábban készített egy videót, amin Gábor válaszolgat különféle idióta kérdésekre pl.: "Van önnek eltett tejfoga? Mi volt a jele az oviban? Hogy hívják a főnökét?" stb. Amikor egyeztek a válaszok Melinda húzhatott a szatyorból ajándékot, amikor nem akkor is húzhatott... a saját maga által kevert koktélból. Nos, maradjunk annyiban, hogy hamar fogyott az ital, amivel egyenes arányban nőttek a rossz válaszok :)))).
    A napot a Capellában zártuk. Nos, amikor szerveztem a bulit, kiderült, hogy az egyedüli vagyok a bandában, aki nem tudja, hogy a Capella Bp. egyik legismertebb melegbárja. Ez annyira nem izgatott, szuperül éreztem magam, leszámítva, hogy egy kicsit kényelmetlen volt az érzés, hogy mennyivel jobb csajok a fiúk nálam. :). Amúgy egy nagyon érdekes közeg volt. Bizonyára köztük is van mindenféle ember / akárcsak a heteroszexuálisok között / mégis nekem úgy tűnt, hogy pont a sebezhetőségük miatt szertetre méltóbbak és több szeretetett adók. Legalábbis, ahogy egymás felé fordultak. Na jó könnyen érhet az a vád, hogy nem pont a Capella a legmegfelelőbb hely ennek megitélésére, de én ezt most tapasztaltam meg, hogy úgymondjam így tömegével és nekem ez jött le. Meg az, hogy milyen jó lehet nekik, hogy ott nem kell alakoskodniuk, milyen szar lehet, hogy állandó céltáblák a mindennapi életben, ott legalább önmaguk lehetnek.
    A műsor után telefonáltam Tomkának és Ő bejött értem Pestre, így háromkor már ágyban voltam, ami azt jelenti, hogy a holnapi nap még rámegy a regenerálódásra, de kedden már rendben leszek.
  • VASÁRNAP: jó sokáig aludtunk. És ahhoz képest, hogy belehúztunk az éjszakába elég rendesen helytálltam a házimunka frontján is. És képzeljétek, anyukámékkal ma skypoltunk, videó kamerával, fejhallgatóval. Nagyon ügyesek voltak, olyanok, mint a nagyok. Büszke vagyok rájuk. nyugdíjasként nagyobb PC júzerek, mint a Tomka. Mostantól majd jó sokat, de legalábbis sűrűbben tudunk dumálni ingyért.
Jövő héten kezdődik a suli nekem is. Meg kell még vennem Melindáék ajándékát és végig kell gondolnom, hogy mit veszünk fel. Szóval a következő hét sem lesz egy fáklyásmenet.Javaslom még, hogy olvassátok Balázs blogját, történnek vele érdekességek, minden esetre nem unalmas arrafelé az élet.
Ez volt hét és benne Önöknek a hét eseményeiről Antal Erika mesélt. Jövő héten visszavárom Önöket.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Tegnap voltam a fent említett kozmikusnál, és a fent említett fodrászlány első kérdése az volt, hogy nagyon megbántott-e a kérdésével.
Mondtam, hogy olyan nagyon jól nem esett neked.
Ezer elnézést kér, mert azóta is ezen eszi magát.
Igazából át se gondolta, csak azt látta, hogy nagyon hasonlítunk, és ez bírt kicsúszni a száján.
Mellesleg, eskü alatt vallotta volna a képek alapján, hogy Bori meg a testvérem!!! :)
Szóval mea culpázott ám rendesen!
Pussz!
klón