Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. május 2., szombat

ANYÁK NAPJA

" Anyák napján téged virággal köszöntlek s csak annyit mondok anyukám SZERETLEK"
Ez volt az első vers, amit anyukámnak anyák napjára elszavaltam, azóta már a gyerekeim is elmondták néha. Ez már a családi legendárium része lett.
Nekem nagyon aranyos anyukám van (az apukám is az, de sajnos apák napja hivatalosan nincs :( ). Már nyugdíjas, és amióta nyugdíjas nekem és a kollégáimnak nagyon nehéz fogyókúráznunk, mert annyi minden finomságot süt nekünk. Amikor kisebb voltam, helyesebben fiatalabb, hála az égnek nem sütött ennyit, így is szépen kikerekedtem, de akkor tuti nem találtam volna magamnak párt.
Ja és állandóan jön megy, mert nem bír otthon megmaradni. És én szeretnék olyan klasszul kinézni mint az anyukám.
Ő az én anyukám az 50 szál sárga rózsával (kedvenc virága), amit tőlünk kapott nyugdíjba vonulása alkalmából. Képzeljétek ennyi évet dolgozott (még belegondolni is szörnyű)

Ő pedig az apucikám, és mindig ilyen szelíden néz. Na jó, amikor 14 évesen elcsentem orgona lopáshoz otthonról a vadászkését, akkor nem így nézett, de azt már el is felejtettem :))).

Nem szaporítom a szót, a lényeg, hogy ebben is nagyon szerencsés vagyok, aranyos, megértő és nagyon segítőkész szüleim vannak, akik szegények minden hülyeségemet végig asszisztálják. És mivel tegnap csak egy tört részét tudtam elvinni ennek a virágnak, gondoltam elküldöm, így a világhálón keresztül, még egyszer megköszöntve anyukámat, anyák napja alkalmából.
Édes anyukám isten éltessen sokáig még egyszer, köszönök, mindent, amit tettél (neked is apuci :) ), és amit még tenni fogsz értem, értünk.

4 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Helló, az angolszászoknál van apák napja, sőt az íreknél nemrég a nagyik napját is bevezették. Majd megnézem, pontosan mikor van apák napja, s lerohanhatod apádat. Szerintem baromian örülne neki :-)

Névtelen írta...

Szia Erika!
Először is köszönöm a jó kivánságot nagyon jó érzés volt olvasni.Ti is nagyon jól tudjátok,hogy nekünk ti vagytok a mindenünk. Erikám,azért ha még nem mondtam volna mi nagyon büszkék vagyunk rád és a családodra. Sok-Sok Puszit küldünk. ANYU és APU

eniko írta...

nekem mar vagy 9 honapja nem sutott finomat a Mama.... :'( :'(
actually...its not true. kuldott bejglit. de akkor iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss :'(

Erika Antal írta...

Húúú Csibe Tényleg, ha tudnád, hogy azóta milyen sütiket kísérletezett ki a mama... nagyon, nagyon finomakat... és némelyik nem is (annyira) hízlaló.
Kitartás, nem sokára még sokallni is fogod, úgy eláraszt majd sütivel.