Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. május 2., szombat

Képek és rövidek

Ahogy azt a rövid hírekben jeleztem nem a terveimnek megfelelően alakult a mai napom. Nemsokára viszem Tomkát meccsre Pilisvörösvárra (addig a TV-ben hallgatom a Karakószörcsög- Kiskunbürgüzd századosztály meccsének a hangjait). Mivel az idő egy gyors blog bejegyzésre elég, így emellett a hasznos tevékenység mellett döntöttem.
Reggel - szombathoz képest - korán keltünk, mert Bendit be kellett vinni a Nyugatiba, ugyanis osztálykircsire (ahogy ők mondják) mentek. Eredetileg 3 naposra volt meghirdetve, de a Bendinél lévő táska méretéből ítélve lehet, hogy a hónap végéig nem látjuk. Azt hiszem elkezdődött a "jól nézzek ki" korszak és ez ugyebár kb. tripla mennyiségű ruhát igényel. Remélem, ha Csibe hazajön megmutatja neki, hogy kell úgy vásárolni, hogy kevés ruhából jól tudjon öltözni, ez ugyanis neki nagyon megy.
Képzeljétek tegnap Ürömön május 1 kupa volt. 10 induló csapat közül Bendiéké volt az egyedüli, hogy úgy mondjam gyerek csapat. És másodikok lettek. Nagyon büszke voltam rá. És amikor jött át hozzám a pályán az apukájával... húú ha láttátok volna... olyan klassz csávó volt (persze az apukája is, ne felejtsük el ezt se megemlíteni). Már most irigylem a leendő csaját.
Íme egy két kép ízelítőként az éééén sportos kicsi fiamról:
Gondoltam felteszek egy pár képet a tegnapi és a mai napról. Nincs közöttük összefüggés, csak már olyan rég voltak képek a blogban. Persze, ha meglátjátok lehet, hogy azt mondjátok, hogy ez inkább kimaradhatott volna. Alapvetően én is egyetértek, de Tomka ragaszkodott hozzá, hogy az őőőő kicsi lányának elküldjük megnyugtatás végett, hogy már beszereztük a nyersanyagot a welcome dinnerhez. Mivel azonban a képek sokkolóak, időben szólok majd, hogy a gyengébb idegzetűek, vagy a vegák, hol hagyják abba az olvasást.
A következő két kép Maxikánkról készült, nem igazán volt rá hosszútávú hatással a múltkori telefonos parancsolgatás.
Tegnap, amikor szintén nem volt itthon az "apukája" erre menetem be a nappaliba:

Majd amikor szóltam neki, hogy kegyeskedne ugyan lefáradni a kanapéról ennyit értem el nála:

Hát ez van, nálunk nincs fegyelem. Igaz ez néha kaotikus állapotokat eredményez, néha kényelmetlen, de az esetek többségében vidám és vicces.

És akkor MOST HAGYJÁK ABBA A GYENGÉBB IDEGZETŰEK AZ OLVASÁST!!!
Csibikém! Édesapád ragaszkodott hozzá, hogy feltegyem a következő képeket. Azzal a kommenttel, hogy a nyersanyag már meg van az ebédhez, amit akkor főzünk, ha majd hazajössz. Apukád ma rendkívül boldog volt, amikor hozzájutott ezekhez a dolgokhoz, rendkívüli izgatottság vett rajta erőt, amit majd csak a meccs enyhíthet.
Ebből mindből neked sütünk Csibém :)))))

És képzeljétek EZT nekem kell elpakolni a hűtőbe, de remélem az elkészítésben már Sima barátunk segédkezik majd. Vagyis inkább majd én segítek neki.Úgy jobb lesz :))).
Egy vad malac mosoly:

Bezsúfolva a hűtőbe: (hihetetlen miket vagyunk képesek megenni :((( )

Azt kérdezi apukád, hogy akkor rendben lesz egy ilyen ebéd érkezés után????

Megígérem, hogy az elkészült kajáról is felteszek fotókat, hogy kiengeszteljek mindenkit.

Most pedig mennem kell, mert kitör a parasztgyalázat, ha nem indulunk el időben. Mindenkinek további szép napot kívánok. Holnap az Anyukánk napja lesz. Én már megköszöntöttem az enyémet a szokásos orgona csokorral (Csibe nem sikerült olyan szépre, mint a tied szokott lenni). Ti se felejtsétek el felköszönteni az anyukátokat!!!

1 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Érdekelne, mit lehet vadmalac fejből főzni?

A "kicsifiad" pedig mintha fél métert nyúlt volna, mióta utoljára láttuk...