Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. május 19., kedd

Rádiót hallgattam

Ez akkor tudjátok mit jelent? Azt, hogy megint felhúztam magam. Igaz, most inkább csak kínomban röhögtem. Hír a rádióban (valahogy így):
" Budapest önkormányzata mesterséges dugókkal próbálja meg rávenni az autósokat, hogy tömegközlekedésre váltsanak. Egyes kerületekben sávelzárásokkal alakítanak ki mesterséges dugókat" .... blablablabla
Komolyan mondom Ez tényleg nem is vicces, hanem röhejes.
Bendegúz így kommentálta:
- Adjunk le sortüzet az autósokra, hogy átszokjanak a biciklire.
Tomka kommentje:
- Ok, akkor javaslom hogy szereljék fel a raklapokat kerékkel és akkor biciklivel 1-1 TESCO kólát kiviszek majd naponta.
Szerintetek, aki ezt kiagyalta az nem áll elmeorvosi kezelés alatt? Ha nem, javaslom, sőőt ragaszkodom hozzá, hogy sűűrgőssen kezdjék el !!!! Mert a végén még barátokra talál és tényleg kipróbálják.

2 megjegyzés:

Balage írta...

Esetleg ha a tömegközlekedés kicsit jobban rendbe lenne téve, nem kellene ilyeneken agyalniuk.
Meg kell mondjam, vad ötlet, de inen már csak felfelé van.. (..ugye ? Mondjátok, hogy igen !!!)

Erika Antal írta...

Balázs! Ne csináld ezt velem! Engem kérdezel, hogy innen már csak feljebb van-e? Én már évekkel ezelőtt is azt hittem, hogy onnan csak feljebb van...úgyhogy ilyen alapon, szerintem, akár lejjebb is lehet még.