Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2009. május 16., szombat

Vaddisznó a pácban

Igen, ott úszkált majdnem egy hétig. Sima isteni páclét készített majd ma reggel szépen megtűzdelte a mi vadpocánkat fokhagymával, szalonnyával és délután kettőkor elkezdtük sütni a kemencében a húsit, ami aztán este hatra készen is lett. Valami mennyei kaja kerekedett belőle. Ahogy ígértem fotók is vannak alább. Persze amíg sült a húsi addig sem unatkoztunk, én elvonultam a szaunába kicsit relaxálni, méregteleníteni. A fiúk ugyan ezt csinálták csak a műfűvön, ők fociztak ugyanis. Ők is izzadtak, én is, csak nekem kényelmesebb volt. Aztán Melinda barátném rám csörgött, Csuri üzeni, hogy menjek fel a skype-ra és onnantól kezdve majnem 2 órát dumáltunk Csibével. A várakozásnak megfelelően jól sikerült ez a nap. Persze nekem inkább tanulnom kellett volna, úgyhogy lesz ennek még böjtje, de megérte. És akkor a képek némi kommenttel.

Ez sűlt ki a vadmalacból


A mi két komoly, felnőtt, tradicionális párunk, akik elmélyülten tanulmányozzák a sült állapotát:



A tetthely és a szakács mesterünk, bár itt mintha inkább egy pékre hajazna:



A desszert, Bár Bendinek nincs szüksége update diétára, azért ő is Norbi fagyit evett:


Amíg én Csibével csevegtem, a fiúk sportoltak is:


És végül Monka barátném, akin ugyan nincs felesleg, ez a doboz mégis beszakadt alatta. A fiúk pedig ahelyett, hogy segítettek volna neki kikászálódni a rekeszből, inkább könnyesre röhögték magukat. Hát így számítson az ember lánya a pasikra :(((

1 megjegyzés:

eniko írta...

Hahahahahahahhahahahhahahaha ok kb igy kepzeltem el a hordo jelenetet. :D