Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 23., szombat

-1 hét

Ajjaj iszonyat, mennyit "dumáltam" a tegnapi bejegyzésben. Miközben Csurikám meghagyta, a bloggolás lényege, hogy rövid legyek, mert különben megunnak. Hát legyen, ma nem fárasztok senkit hosszú bejegyzéssel, amúgy is nagyon csendes nap volt. Bendi lement úszni, teljesen komolyan veszi ezt az úszást... mondtam én az apjának, hogy előbb vagy utóbb beérik a kölke, lehet, hogy elkezdődött a folyamat? Az apja meg mint az elmúlt napokban szinte mindig, kivéve amikor dolgozott, a nagy meccsel volt elfoglalva. Most már biztos a helyszín és az időpont: 2008. augusztus 28. Vasas pálya Leányfalu- Ferencváros mérkőzés lesz. Sose értettem a pasikat, így készülni egy méretes zakóra.... de azért jó, hogy Tomka elfoglalja magát ezzel. Nekem a nap sokkja az volt, hogy tűvel cérnával való varrást kellett gyakorolnom az én drágám egyik elszakadt gatyóján. Hát nem tenném a kirakatba a művemet, de a kezem nyomán hordható maradt a nadrág.
Ma egy hete tettük fel a gépre Csibikémet... miért van mégis olyan érzésem, mintha hónapok teltek volna el azóta?

Nincsenek megjegyzések: