Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 26., kedd

Az átnevelés elkezdődött...

Levelet írtam !!!!! Angolul!!! Na jó nem tagadom voltak benne hibák, némelyik miatt még most is ég a képem, de becs' szóra alig kellett belenézni a szótárba. Persze írok én máskor is levelet angolul, hiszen ha nem említettem volna még, egy fordító irodában dolgozom. Na jó most nehogy elájuljatok, hogy akkor baromi nagy kunszt angolul levelet írni, de kérem szépen a félreértések eloszlatása végett közlöm, hogy én pénzügyesként vagyok ott jelen. Szóval írok levelet, de azok "rém nagy" előképzettséget igényelnek: ilyenek pl. please find attached file ( Kérlek nézd meg a csatolt fájlt) vagy please confirm it ( kérlek igazold vissza a számlát)meg ehhez hasonló bonyolult mondatok, szó se róla nem ezek után fájdul meg a fejem a nagy gondolkodástól.
Fenti lelkendezés annak szól, hogy EZ a levél Csuri pót anyukájának íródott és mondandója is van és válaszolni kellett arra is , amit kérdezett. Szegény főnöknőmet kértem meg, hogy javítsa ki, mert hát mégis...
A főnöknőmet egyébként ne úgy képzeljétek el, mint "A főnöknőket", ő egy baromi jó fej fiatal csaj /mint, ahogy egyébként mindenki más is az irodában, kivéve a Zsoltot, mert ő fiú, de ő is jó fej :)/, így hát nem éreztem cikinek, hogy segítséget kérjek tőle és egyáltalán, nálunk a cégnél nem ciki segítséget kérni és, aki tanulni akar azt mindenki támogatja. Most irigyeltek ugye, hogy ilyen szerencsés vagyok? Igen, az vagyok! :)
A lényeg , hogy a tűzkeresztség meg volt, három hónap múlva már úgy írok, mint a sicc. Fantasztikus élményt , mondhatni adrenalin bombát jelent, ha használni tudom az angolt. Még mindig hihetetlen számomra, hogy mindösszesen 7 hónapnyi angol tanulás után képes vagyok, még ha hibásan is, de összehozni egy levelet, amit valaki,
akinek az angol az anyanyelve megért.

Arrafele rovatunk:
A mai nap híre, hogy Csibe elkezdte átnevelni jelenlegi családját. Elmesélte nekik, hogy mi a tábortűznél nem mályva cukrot, hanem szalonnát sütünk. A család érdekesnek és remek ötletnek tartja. Vajon miért nem jutott eddig eszükbe? Nincs szalonna arrafelé? Annyi sz.rral mérgezik magukat, pont az nincs? Vagy van de azt ... mire is használják? Mindegy, hajrá Csibe csak neveld őket, ha ilyen tempóban haladsz mire hazajössz vesznek egy disznó farmot, hogy reggel házikolbászt
reggelizhessenek disznósajttal , délben pörköltöt ehessenek nokedlivel és este nyomtatéknak süthessenek egy kis szalonnyát. Tomkát, teljesen felvillanyozta, hogy az Ő kicsi lánya így hirdeti az otthonról hozott igét.

Itthon történt:
Leányfalván nagy a készülődés, már csak kettőt alszunk és kezdődik a nagy rangadó. A fiúk edzenek, ma az én drágám is lement a pályára, hogy lássa rendben vannak-e a fiúk. Az LFC vezetősége meg idegeskedik, hogy minden rendben legyen. Ééééés Csibe apád híres ember lett őt keresték a Blikktől és a Képes Sporttól. Jaj "annyira" izgatott vagyok, egy média személyiség feleségének lenni...wow

Nincsenek megjegyzések: