Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 25., hétfő

Szürke hétköznapok kezdete

Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak... Jó még van belőle egy kevéske, de nekem ma már beindult az élet és innentől csak sűrűsödni fog. Ergo, mostantól aztán már tuti rövid leszek, mert miért fárasszalak benneteket munkahelyi történésekkel. Persze, ha lesz valami kirívó, említésre méltó esemény, megosztom veletek.
Erős deja vu érzésem volt, amikor Csibémtől ma mail érkezett. Pont így volt Írországban is, jöttek mentek az e-mailek és mindig nagyon örültem neki. Így kezdte: Szia anyukám!, szeretem ha így írja, vagy mondja, mert mi szülők ugye ismerjük a különböző megszólítások közti különbséget. Ez pl. jókedvre utal, kedveskedő, de ha azon a jól ismert hangsúlyon azt mondja Anyaaaaaa, akkor tuti nem értünk egyet és ha az anyucikám kerül elő... annak tuti anyagi vonzata lesz :).
Írta - akárcsak a blogba - hogy megnézett egy csomó egyetemet. Vajon tudja ez a gyerek, hogy még középiskolai évet kell kint járnia? Na jó vicceltem, tuti tudja, és én is tudom, hogy, kint szeretne egyetemre járni, de kérdem én muszáj ezzel nekem már most szembesülnöm, amikor még ebből a távollétből is hátra van 288 nap?

Itthon történt rovatunk:
Bendegúz megcsinálta Maxi házát. Nagyon szép lett és nem folyik be az eső... pedig be is folyhatna, mert Maxi egyenlőre a szépen elkészített luxuslakosztály felé sem néz.
Ma elkészültek a NAGY MECCS plakátjai. Péter (Csuri barátnőjének, Petrának az apukája), de leginkább a mi barátunk :), megszerkesztette pikk-pakk, nagyon szép lett.
Reggel a szokásos dugóban araszolva jutottam csak be az Árpád-hídhoz, innen tudtam, hogy azon kívül, hogy Csibém nincs itthon minden a maga megszokott kerékvágásában megy.

2 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Haha, persze, hogy muszáj szembesülnöd. Vegyél egy perselymalacot, és írd rá: Csuri egyetemi fund-ja :-))

Bocs!

Erika írta...

Gyanítom, ha nem kap ösztöndíjat, akkora malacot kellene megtöltenünk, amekkora a ház. :) vagy a falu?