Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 31., vasárnap

A perfect day ( egy tökéletes nap)

Igen, ez a mai az én napom volt. Nem azért mert a nevemnapikája volt (mindenkinek köszi az sms-ket, a telóm egész nap elnézést kért az üzenetekért :))/, szóval nem csak a névnapom miatt, hanem mert semmi nemszeretem dolgot nem kellett csinálnom. Reggel készítettem magamnak egy jó nagy tál gyümölcsös müzlit, amit olvasás közben szép nyugisan megettem. Majd hullahopp /úgy döntöttem így írom:)/ közben TV , súlyzózás és nagy pancsikolás (értsd wellness) következett természetesen, könyvvel. Majd egy kis angolozás. Egyedül, ami hiányzott, hogy elmenjek sétálni egyet, de ebben sem akadályozott a lustaságomon kívül senki. Szeretek itthon lenni, kár, hogy nem lehet egyszerre itthon is lenni meg sétálni is.
És kaptam az én drágámtól egy táskát. Ez nagy figyelmesség volt tőle, mert egy pár héttel korábban kinéztem egyet a Corában / jó, nem a Valentinotól vásárolok táskát és akkor mi van? :)))/, ergo tudta, hogy szeretnék egyet. Igaz, hogy nem azt vette meg, amit kinéztem, de kit érdekel ez, amikor olyan dolgot tett, amit évek óta nem, nem virággal akarta megúszni a névnapomat... igazán boldoggá tett, örültem az ajándéknak.
"A Mamától" ő anyósom, egy cserép virágot kaptam, meg egy puszit, ez utóbbival letudtam erre az évre a második megpróbáltatást (az első a szülinapom, a harmadik karácsony szokott lenni, ez még előttem áll), előbbi, mármint a cserép virág, remélem túl éli a jövőhetet. A tudatalattim valahogy ignorálja a tőle kapott virágoknak a locsolását. A jobb érzésűektől elnézést ez a kis gonoszkodás is a perfect dayhez tartozott. / vigyor, vigyor/.

Ahogy szokott lenni, jól sikerült a tegnap este. Kölcsönös képmutogatás, ők a tengerparti képeket, mi a meccsen készült fotókat mutogattuk. Mint említettem Sima és Tomka szinte egy, s mint ilyen vajon mi az egyik legfontosabb dolog számára is....Igen! Yes! A kaja. De ő nem kispályán játszik, íme legújabb szerzeménye egy szürke marha és régebbi kedvenc mangalica pocái.

A szürke bocik :)

és a koszos mangalicocák

Komolyan azt hallanotok kellene, nem, látnotok is, ahogy ez a két pasi átszellemülten, tekintetüket égre emelve tervezgeti mennyi mindent készítenek, majd ezekből a szerencsétlen állatokból. Aztán közös Tv-zés következett, Good Will Hunting, naggggggyon rendben volt ez a film.
És ha azt gondoljátok, hogy tegnap átvertelek benneteket, mert ebben nem volt semmi vicces akkor ezt nézzétek meg:

A kölkök /a 3 fiú / úgy döntöttek, hogy előadnak egy ABBA számot, na mit tippeltek, mennyire röhögtünk? Csibe, ezt ne nagyon mutogasd arra felétek, nehogy azt gondolják, hogy a Bendivel valami baj van, nincs azzal semmi csak azt hiszem talán még érnie kellene egy kicsit.:))))



















Holnap
dugó, suli, számonkérés.... wááááááá de nem szeretem.... most csináljak még egy visszaszámlálást, hogy meddig tart az iskola?

4 megjegyzés:

eniko írta...

Anyukaaaaaaaaaaaaaam!

Boldog Nevnapod alkalmabol feltoltottem 45 uj nyu jorkos kepet! Bizony!

Pussssz Pussssz Pussssz Pussssz

Erika írta...

Szia Csibém! Köszi, köszi, nagyon aranyos vagy. Klasszak a képek, különösen az első (one way:)) ).

pussssz, pussssz

ui: ha hazajössz agyon puszálgatlak, akár teccik, akár nem.

kisrumpf írta...

Khm, izé, boldog névnapot... ha megkésve is... Bocsánat. Mentségemre legyen mondva, nincs névnapos naptár a közelben...:-(

Erika írta...

Ugyan Moni, ne szabdkozz! A köszöntés az köszöntés bármikor kapom és jól esik, tehát, köszi.