Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 25., hétfő

ugye megmondtam... ismerem

EZT kénytelen vagyok még ide írni. Mivel több napja cseszegetem Csurit, hogy ugyan jönne már fel a skype-ra, hogy élesítsük a kapcsolatot, amire leginkább nem reagált a sok élménybeszámoló közepette. Majd, (egy időben az előző bejegyzésemmel) amikor már 600 felkiáltó jellel óbégattam rá a világhálón keresztül, a következőképpen kezdte válasz levelét, ide copyzom:

"Anyaaa! Nincs a gepen Skype," ..... és viszonylag udvariasan helyrerakott, tessék, mondja még valaki azt, hogy nem ismerem. :))))).
De nem tehetek róla imádom, azt az okos pimasz fejét :)))

1 megjegyzés:

N.E. írta...

Szia!
Bocsi, csak most olvastam a másik blog kommentjeiben a darázscsípés allergiáról.Hát én már előrehaladó állapotban vagyok.2 éve majdnem megfulladtam, miután az egész testem bedagadt.A férjem "rohant" velem az ügyeletre és könyörögtem neki a rongyos életemért, hogy jobban lépjen a gázra.Elég gáz volt.Aztán a patikában akartam venni azt a bizonyos szurit, ahol közölték velem, hogy nagyon drága.Visszakérdeztem mennyi: kb. 16.000 Ft.Felháborítónak tartottam, hogy az életemet még ennyire se tartotta a patikus csaj.
Most az egész család darazsakat írt nálunk és nagyon vigyázok magamra.Én kb 5 év alatt jutottam ilyen szintre, előtte meg se dagadt a csípés.Állítólag ez a méreg nem ürül ki a szervezetből, hanem halmozódik.Nagyon kell vigyázni, mert nem igazság, hogy egy ilyen kis állat eltegyen lábalól.El kéne menni elintézni a szurit.Addig jutottam a háziorvosnál, hogy a bőrgyógyászatra küldött, de eddig még nem értem oda.A férjem már kérdezte, hogy mennyit is fizet az életbiztosításom?
Üdv: N.E.