Hírek röviden

ASSISTOSOK FIGYELEM!
Az ASSIST-tal kapcsolatos hasznos információk a blog első felében találhatók, leginkább a 2008 július és szeptember vége közötti részen. 2008 szeptemberétől a bejegyzésekben arról olvashattok, hogyan éltük meg/át azt az évet, amit Csuri Amerikában töltött.






2008. augusztus 24., vasárnap

Csodák pedig vannak...

Tratratratratra az elmúlt 24 órában, mintha természetfelettiek uralnák a ház légterét. 2 csoda is történt. Nem , nem, ha igazán pontos akarok lenni akkor, akár háromnak is mondhatnám. Természetesen dokumentálva vannak a történések.

csoda I.:
Tegnap az én drágám nem csak hogy megközelítette a számítógépet, de képzeljétek az egérhez is hozzáért. Naná kénytelen volt, ha el akarta olvasni Csuri bejegyzéseit. Na jó akadtak nehézségek az elején, pl.merre van a fel és a le. Melyik a régebbi bejegyzés, melyik az új. De határozottan az volt az érzésem, hogy fog ez menni, és mire a Csuri haza jön talán már négyen versenyzünk a számítógépért. A nagy eseményt természetesen azonnal megörökítettük, íme.

Csoda II.:

Képzeljétek, neki álltam mozogni. Ez azért nagy szó mert az elmúlt 5 évben a páros fűlkörzésen kívül, nem csináltam semmit, ami sportnak vagy akár csak mozgásnak nevezhető. Na persze nem csak úgy hammbekaplak módon, szépen fokozatosan. Most még csak olyat választottam, amitől nem lóg a nyelvem... de egy hónap múlva... na majd azt nézzétek meg!
Gondoltam, jó ha nem távolodok el messze életem párjától, amíg olyan, rá nézve veszélyes tevékenységet végez, mint szörfözés a neten, sose lehet tudni mikor kerül bajba. Hát legyen közel a segítség. Szóval a hullahoppozás után (ja ezt már írtam és akkor sem tudtam, hogy kell), súlyzóztam is. Olyan karom lesz, hogy csak na... Ezt is megörökítettük

Csoda III.:
Őszintén szólva ez érdemelné az első helyezést, hogy stílusosak legyünk, a csoda olimpián.






Ugyanis Bíborban született Konstantin(ok) feltámadtak!!!
Úgy érzem ez némi magyarázatra szorul. Az a helyzet, hogy volt(van) 3 afrikai achát csigánk, akik az elmúlt - legalább - 10 hónapban nem mutattak élet jelet. Mivel ez a csiga faj a trópusi klímát kedveli, szent meggyőződésem volt, hogy a házban uralkodó max. 18 fokban megfagytak nálunk.
Lusta ember lévén (sose tagadtam), szép
csendben temetetlenül hevertek a fürdőszoba egy csendes zugában. Bevallhatom itt a nagy nyilvánosság intimitásában, hogy már-már majdnem kidobtam őket a lomtalanításkor. Még jó hogy nem tettem, micsoda ökológiai katasztrófát idéztem volna ezzel elő. Lelki szemeimmel már látom , amint a jövőben az elszaporodott achát csiga terminátorok üldözik az emberiség még megmaradt egyedeit. brrr micsoda sötét jövő...
Ma reggelre azonban ezek a gyorsnak nem, ám annál inkább falánknak nevezhető bigák megmozdultak, először egy, majd kettő és némi langyos víz segítségével újraélesztettem a harmadikat is. Így most ismét lesz, aki felegye a háztartási zöldséghulladékot... Na jó de mi lesz ha növekedésnek indulnak... lehet, hogy mire Csibe hazaér, már mi lakunk a csigaházban ők meg a mi kéglinkben?
Ha így folytatódik a csodafolyam a "Szellemekkel suttogó" vagy az "X akták" következő epizódját tuti nálunk forgatják.

Mivel rövidnek kell lennem - és ahogy ezt elnézem most sem sikerült annyira - a további említésre méltó dolgok tőmondatban, tehát:

híreink röviden rovatunk:
  • Nem mellesleg NYERTÜNK az amerikaiak ellen. Klassz meccs volt. Elnézegettem ezeket az amcsi srácokat, szépek, szépek, de értelem azért inkább a mi fiaink szemében csillogott. Nagyon ügyesek voltak a srácok, élmény volt nézni a játékukat.
  • Szintén nem mellesleg, FÉRJHEZ MENT A KLÓNOM!!! Nagyon örülök neki, tuti hamarosan babát dögönyézhetek.... legalábbis remélem.
  • Bendegúzék és a Leányfalu csapata is nyert ma ( ezek nagyon fontos hírek... Tomka szerint)
  • Letelt a szabim, holnaptól meló ezerrel
Csibémről 2 napja csak annyit tudunk, amit a blogjába írt, nem bánnám ha ma valahogy életjelt adna, bár tudom, ma jönnek haza Washingtonból, de hátha mégis...

Nincsenek megjegyzések: